Lada se takmiči protiv Polestar i Honde u WTCC seriji, sa trkačkom verzijom modela Vesta, ali proizvodni automobil im nisu baš poznati po visokim performansama...
I ako nosi titulu najbržeg proizvodnog automobila u Ladinoj ponudi, nemojte da očekujete da vas njene performanse očaraju, pošto Kalina NFR koristi 1.6 atmosferski motor na benzin, koji dolazi sa 134ks na 6800 obrtaja i 154Nm obrtnog momenta na 4750 obrtaja.
Ovaj motor je povezan na petostepeni manuelni prenos koji mu omogućava da od 0 do 100km/h stigne za 9,2 sekunde, a maksimalna brzina je 203km/h. Težina ovog modela je 1215kg, a prosečna potrošnja čak 8,4 litara na 100km.
Za razliku od standardnog modela, Kalina NFR doalzi sa sportski podešenom suspenzijom, unapređenim upravljanjem i boljim kočnicama sa ABSom i EBDom, dok lista komfornosti obuhvata automatska svetla i brisače, retrovizore sa grejanjem, kao i sedišta, manuelnu klimu i audio sistem sa 4 zvučnika.
Lada će napraviti 50 primeraka modela NFR u prvoj godini, a cena je nešto više od 10 000€.
O.R: