Najbolji sportski automobili koje svet sa nestrpljenjem isčekuje

Sportski automobili i kupei potpuno su pali u zapećak, ali to ne znači da oni ne poseduju svoj deo tržišnog kolača...

Sasvim suprotno uvreženom mišljenju da danas sportska vozila izumiru, tu su Nissan Z, Subaru BRZ i Toyota GR 86 koji kao nainteresantniji predstavnici ovog segmenta i dolaze kako bi potvrdili sasvim suprotno.

Sa poslednjepomenuta dva modela, zvanično predstavljena, Nissan i dalje ostaje tajnovit vezano za njegovu Z liniju. Međutim, ovaj model je predstavljen kao Z Proto i nekoliko puta do sada mogao je biti viđen prilikom testiranja i u nekoliko drugih situacija. Ovo donosi glavno pitanje, koji od predstojećih sportskih automobila donose najviše uzbuđenja kupcima?

Od pomenuta tri modela, kupci se najviše raduju predstojećem Z automobilu, koji će uklapati provereni stari stajling sa sveukupno modernim dizajnom. Rezultat ovoga potpuno je zadivljujuć, posebno zbog štopaljki inspirisanih 300ZX linijom.

Impresivan dizajn nastavlja se i u putničkoj kabini Nissan modela, gde je sada uključen nešto istaknutiji savremeni dizajn. Detalji su za sada ograničeni, ali znamo da kupci mogu očekivati 12,3 inča veliki digitalni deo instrument satova na kontrolnoj tabli, kao i napredni informativno zabavni sistem poslednje generacije. Slike koje su dostupne prikazuju prepoznatljive dugmiće i prekidače na volanu i kontrolnoj tabli, sistem promene brzina visokog kvaliteta i udobna plava sedišta sportskog dizajna.

Z model će najverovatnije ponuditi najbolje performanse od ove japanske trojke, jer se očekuje da će na tržište stići sa istim trolitarskim V6 motorom, smeštenim u Infiniti Q60 Red Sport 400 liniji. Ova jedinica stvara 400 ks i 474 Nm obrtnog momenta, a ovi modeli najverovatnije će doći upareni sa šestostepenim manualnim ili sedmostepenim automatskim menjačima.

Ostali konkurenti razvijani su u zajedničkoj saradnji njihova dva brenda, tako da Subaru BRZ i Toyota GR 86 poseduju mnogo toga zajedničkog, uključujući i nešto čvršću arhitekturu i 2,4 litra veliki četvorocilindrični motor sa 232 ks i 250 Nm obrtnog momenta. Ova mašina može biti povezana sa šestostepenim manualnim ili šestostepenim automatik menjačima. Sa jednim od ova dva menjača GR 86 može ubrzati do stotke iz mesta za 6,3 sekunde, što je za 1,1 sekund bolje u poređenju sa GT 86.

Ovo nisu jedine sličnosti koje ova dva modela poseduju, jer oni dolaze sa gotovo identičnim sedmoinčnim digitalnim isntrument satovima, praćenim osmoinčnim informativno zabavnim sistemom. Eksterijer ovih modela takođe je sličan, ali prednost možemo dati Subaru modelu i njegovom daleko lepšem prednjem delu.

Cene novih modela BRZ i GR 86 linije startovaće sa 23.592 evra, dok cifra sa kojom će Z stići na tržište za sada predstavlja pravu misteriju, ali ukoliko uzmemo u obzir cenu linije 2020 370Z modela, koja startuje sa 25.353 evra, onda možemo steći određenu sliku. Međutim, ne bi predstavljalo nikakvo iznenađenje da Nissan ovoga puta isprati svoj novi Z model nešto većom cifrom, što nam svakako ostaje da vidimo.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group