Danska kompanija Zenvo vratila se sa novim hiperauotmobilom, koji razvija u potpunosti od nule...
Predstojeća mašina nazvana je Aurora i stići će u dve verzije: trkački fokusiranoj Agil i grand touring Tur. Ovaj automobil predstavlja direktnog naslednika TS linije hiperautomobila, čija se proizvodnja završila prošle godine sa TSR-GT. Nova serija podiže performanse testiranim metodom sa više snage i manje kilaže. Prethodni modeli brenda Zenvo oslanjali su se na V8 agregate, dok se Aurora prebacuje na nove V12 hibridne pogonske sklopove, razvijene u saradnji sa kompanijom Mahle. Ova V12, kvad turbo jedinica od 6,6 litara samostalno stvara maksimalnih 1.250 ks i u mogućnosti je da se zavrti do 9.800 rpm.
Ova mašina montirana je u sredini Aurora modela i uparena je sa jednim električnim motorom u Agil verziji, radi kombinovane izlazne snage od 1.450 ks. Električni motor i elektronski diferencijal integrisani su sa sedmostepenim menjačem, koji svu snagu šalje na zadnju osovinu u Agil varijanti. Tur verzija dodaje nešto više električnih motora na prednju osovinu formirajući sistem pogona na svim točkovima i poseduje kombinovanu snagu od neverovatnih 1.850 ks. Zenvo tvrdi da transmisija poseduje specijalan tjuning za svaki model kako bi se prilagodio različitim ciljevima, sa oba automobila koji iz istog razloga poseduju unikatne čiptjuninge.
Sudeći prema komercijalnom direktoru kompanije Zenvo, Jensu Sverdupu, mnogo rada je uloženo u integraciju V12 jedinice i V12 električnih motora kako bi se automobilu obezbedilo sumanuto ubrzanje EV modela, upareno sa linearnom snagom koju pruža motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Prema testiranjima, očekivano ubrzanje do stotke Tur modela iznosi 2,3 sekunde, sa maksimalnim brzinom od 450 km/h, dok će Agil verzija sprintovati do stotke iz mesta za 2,5 sekundi i imati maksimalno ubrzanje od 365 km/h. Cifre performansi poslednjepomenutog modela nešto su niže zbog umanjenog rejtinga konjaže i aerodinamike koja izaziva otpor, ali će ova mašina svakako biti brža na trkačkoj stazi.