MINI je objavio prve zvanične fotografije novog modela Clubvan, koji je svoju svetsku premijeru doživeo kao koncept na sajmu automobila u Ženevi. Model Clubvan nije nesto preterano inovativan niti zanimljiv, jer se MINI odlučio da Clubvan bude konverzija iz putničkog modela u kombi verziju eliminaciom zadnje klupe.
MINI-jevi dizajner su takodje dodali pregradu izmedju putničke kabine i tovarnog prostora da bi zastitili putnike i prekrili su zadnje prozore neprozirnom folijom.
Izgrađen je kao "prvi svetski premijum kompaktnih dostavni van", i zasniva se na modelu Clubman. Odlikuje se tovarnim prostorom od 860 litara. Mini kaže da je tovarni prostor dug 1.150 mm i na svom najužem mestu iza zadnjih vrata, 1,020 mm širok, dok mu je maksimalni kapacitet nosivost 500 kg.
Ostale promene Clubman uključuju fiksiranu pregradu između putničkog i teretnog prostora u cilju da se klasifikuje kao komercijalno vozila, da može biti oporezovan po nižoj stopi u odabranim zemljama.
Mini-jevo prvo komercijalno vozilo se nude sa tri motora počevši od 1.6-litarskog benzinskog agregata koji isporučuje 97KS, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 11.1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina 185 km/h i prosečna potrošnja goriva 5.5lt/100km. Sledeći agregat je 1.6-litarski benzinski sa 121KS, čije ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 201 km/h, dok je kombinovana potrošnja goriva od 5.5lt/100km.
Na kraju tu je dizel agregat od 110KS koji iz stanja mirovanja do 100 km/h stiže za 10,2 sekunde i ide sve do 197 km/h. Mini navodi prosečnu potrošnju goriva od 3,9 lt/100km i emisiju CO2 od 103g/km.
Sva tri modela su opremljena standardni 6-brzinskim menjačem, dok Clubvan dizel opciono može biti opremljen šestostepenim automatskim menjačem.
Enterijer je klasican MINI-jev, nema nekih velikih promena u samom enterijeru.