Microlino Lite je električni automobil za koji vam nije potrebna vozačka

Deca stara 14 godina i više mogu voziti retro rivala Citroen Ami modela u određenim evropskim državama...

Neodoljivo slatki Microlino brenda Micro uvek je izgledao kao stilizovana dečija igračka, a sada postoji nova verzija koju stilizovana deca mogu dobiti i voziti. Microlino Lite je jednako kul kao postojeći električni automobil koji se prodaje na kontinentalnoj Evropi već nekoliko godina, ali je ova verzija prilagođena propisima koji omogućavaju vozačima starim samo 14 godina da sednu za volan.

Dok standardna verzija sa jednim elektro motorom od 17 KS (17 PS) može postići maksimalnu brzinu od 90 km/h, Lite verzija sa motorom od 12 KS (12 PS), koja je lansirana na Ženevskom sajmu automobila u Švajcarskoj, ograničena je na 40 km/h, i to je maksimalna brzina dozvoljena pod istim L6e kvadricikl standardima koji su pomogli u oblikovanju Citroen Ami i njegovih spin-off verzija Opel Rocks i Fiat Topolino.

Ispunjenje zahteva L6e znači da se mladi tinejdžeri mogu voziti, iako minimalne starosne granice za vožnju variraju od zemlje do zemlje: u Francuskoj i Italiji je to 14 godina, u Švedskoj, Nemačkoj, Austriji i Španiji 15, a u većini drugih zemalja morate imati 16 godina. Ali deca nisu jedina ciljna publika. L6e vozila mogu voziti u Evropi i svi oni koji nemaju punu vozačku dozvolu, pod uslovom da imaju dozvolu za mopede.

Vizuelno, nema mnogo razlike između novog Lite i bržeg standardnog Microlina osim palete boja. Lite dolazi samo u Venecijansko plavoj i Berlin antracit boji, i ne dobija opciju dvobojne estetike kao njegov stariji brat, ali ima nekoliko spoljnih detalja izdvojenih narandžastom bojom kako bi dobio 'energičan' izgled. Ispod svetlih boja i dizajna inspirisanog BMW Isetta modelom, nalazi se isti čelični i aluminijumski karoserijski dizajn, čiji se ceo prednji panel naginje bočno kako bi omogućio ulazak u dva sedišta.

Kupci biraju između baterija od 5,5 i 11 kWh, mala baterija pruža domet od 100 km i puni se dva sata do 80 posto, dok veća baterija nudi 180 km i puni se četiri sata. Originalni Microlino sa punom brzinom takođe kupcima nudi opciju baterije od 15 kWh koja omogućava domet od 228 km, ali ta opcija nije dostupna kod Lite verzije.

Micro, koji je svoje ime stekao prodajući trotinete pod brendovima Micro i Razor krajem devedesetih i 2000-ih godina, nije objavio listu cena za Lite model koji se proizvodi u Torinu, ali kaže da će biti dostupan po ceni od 149 švajcarskih franaka ($169) mesečno na četvorogodišnjem ugovoru ako kupci uplate 25 procenata depozita.

To je samo malo manje od 157 švajcarskih franaka ($157) koliko Micro traži za redovnu, baznu verziju Microlina sa standardnom snagom, koja ima cenu od 16.490 švajcarskih franaka ($18.750), ali je očigledno da je Lite dizajniran da privuče vozače koji zakonski ne mogu voziti bržu verziju, pa kupci verovatno neće birati između ova dva modela. Lite će biti dostupan na prodaju u Evropi ovog proleća.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group