Prvi čovek za medije kompanije Mercedes izjavio je da u određenim modelima listovanim iznad i opremljenim dizel motorima, pumpa za rashladnu tečnost, koju kontroliše vakuum, može biti podložna curenju u sistemu. U ovom slučaju, ulazak tečnosti u vakuumski sistem može oštetiti brojne komponente.
Ukoliko bilo koji električni prekidač ventila dođe u kontakt sa rashladnom tečnošću, između ostalih potencijalnih problema, temperatura delova na koje utiče može u izolovanim slučajevima biti povećana zbog elektrohemijske reakcije, dok se ovaj problem prema kompaniji Mercedes odnosi na modele namenjene američkom tržištu.
Kao što je već navedeno, nemački proizvođač još uvek nema potrebne delove kako bi rešio ovako veliki problem, ali je naglasio da će najaviti povlačenje potencijalno zahvaćenih jedinica što pre bude moguće. U međuvremenu, kompanija je upozorila vlasnike putem zvaničnog pisma da vozila koja su zahvaćena ovim problemom mogu biti vožena, ali sa velikom pažnjom i opreznošću, tako da se njihova upotreba svede na najmanji mogući minimum.
Mercedes navodi u odvojenoj izjavi da bi vlasnici svih ovih vozila koja će biti povučena obavezno trebalo da kontaktiraju svoje ovlašćeno predstavništvo kompanije ili bilo koji partnerski servis što je pre moguće.
N.Đ.