McLaren 750S 3-7-59 proslavlja pobede na Indy 500, Monako GP i Le Manu

Više slika

Više slika

Britanski proizvođač automobila će konstruisati samo šest primeraka posebnog 750S, koji se nudi u Coupe i Spider varijantama…

McLaren slavi svoj uspeh u automobilskom sportu lansiranjem ograničene serije 750S poznate kao Tema 3-7-59, nazvane "najintenzivnijim projektom ikada urađenim od strane McLaren Special Operations."

Ova posebna verzija 750S slavi 'Trostruku krunu' kompanije u automobilizmu sa pobedama na Indy 500, Monako Grand Prixu i 24 sata Le Mana. Samo šest primeraka je namenjeno kupcima, a svaki ima izuzetno složenu boju ručno oslikanu od strane McLaren Special Operations. Automobil su otkrili vozač McLarena F1 Lando Noris, vozač McLaren IndyCar Pato O’Vord i bivši vozač McLarena F1 Derek Bel.

Za izradu svakog od šest automobila potrebno je 1,200 sati samo za njegovu boju i svaki će imati jedinstvene varijacije na Temu 3-7-59 prikazane na ovim fotografijama. Ime se odnosi na broj '3' trkačkog modela M16D kojeg je vozio Džoni Raterford na Indy 500 1974. godine, broj '7' je deo pobedničkog McLarena MP4/2 na Monako Grand Priju 1984. Godine kojim je upravljao Alan Prost, a broj '59' je iz McLarena F1 GTR koji je pobedio na 24 sata Le Mana 1995. godine, a vozili su ga Janik Dalmas, Nasanori Sekija i JJ Lehto.

Na prednjem delu posebnog 750S, dostupnog u obliku Coupe i Spider, vidljiva je crveno-bela tema inspirisana MP4/2 i brojem '7'. Siva boja sa obe strane automobila služi kao omaž F1 GTR-u koji je pobedio na Le Manu, dok je zadnji deo obojen u narandžasto i plavo u skladu sa pobednikom Indy 500. MSO je takođe ugradio niz uskršnjih jaja u boju koja se odnosi na svaki od tri trkačka automobila, uključujući tri QR koda povezana sa online portalom koji detaljno opisuje ovaj model. Postoji čak i elektrohromni MSO logo unutar kočionog svetla montiranog na donjoj strani aerokočnice.

McLaren je takođe opremio posebni 750S 3-7-59 Tema Satin Black točkovima koji stoje iznad naizmeničnih kočionih klešta završenih u plavoj, crvenoj i zlatnoj boji Le Mansa. Posebne detalje kompletira nekoliko akcenata obloženih srebrnim listićima, uključujući donje delove vrata.

Unutar kabine svakog primerka nalazi se narandžasti logo Triple Crown ušiven u naslone za glavu i utisnut na centralnom naslonu za ruke. Kabina takođe uključuje grafitnu Alcantaru, beli kontrastni šav, sedišta od ugljeničnih vlakana i ručno oslikane ručice menjača. MSO je takođe napravio prilagođene pedale za automobil, dodao pragove vrata od ugljeničnih vlakana i postavio plaketu koja slavi njegov trkački uspeh.

"Dok slavimo 60. godišnjicu osnivanja McLaren brenda, naravno razmišljamo o našem nasleđu pomeranja granica, kako u automobilskom sportu, tako i nedavno u izuzetnosti superautomobila i hiper automobila", rekao je izvršni direktor McLaren Automotive Majkl Lajters. "Tema 3-7-59 crpi inspiraciju iz oba ova područja, kao izložba ekstremnih performansi koja odaje počast našem uspehu Triple Crown. Najizazovniji projekat koji je ikada isporučio McLaren Special Operations je zaista zadivljujući izraz McLarenove vodeće ekspertize u bojenju, na superautomobilu koji postavlja novu referencu u svojoj klasi."

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group