Praga je jedna od najbolje čuvanih automobilskih tajni Češke republike sa više od sto godina istorije i brojnih decenija modernog trkačkog iskustva...
Sada, ovaj brend svoju ekspertizu sa trkačkih staza prebacuje u svet javnih puteva uz pomoć svog Bohema sueperautomobila veoma ograničenog izdanja. Ovaj model pokreće 3,8 litara veliki V6 agregat duplog turbo punjenja, dobijen iz Nissan GT-R modela, koji direktno iz Japana odlazi u Veliku Britaniju kako bi bio posebno modifikovan od strane brenda Litchfield. Tjuneri ogoljavaju ovu mašinu i konvertuju je na suvi kardan, što je čini manjom i omogućuje im smeštanje niže u automobilu, istovremeno sprečavajući rizike od menjanja nivoa ulja prilikom ulaska u krivine pri velikim brzinama.
Tjuner je takođe dodao i svoje lične turbine agregatu kako bi ga učinio pouzdanijim i podigao izlaznu snagu na 700 ks pri 6.800 rpm i 724 Nm obrtnog momenta između 3.000 i 5.000 rpm. Titanijumski izduvni sistem zadužen je za odličan zvuk motora, dok se sva snaga šalje na točkove putem šestostepenog Hewland sekvencijalnog menjača. Robotičko kvačilo transmisije pruža joj poluautomatski mod, zadužen za daleko komfornije krstarenje drumovima.
Motor i menjač montirani su nezavisno na karbonskoj monoblok šasiji, koja je dizajnirana uz pomoć dugogodišnjeg trkačkog iskustva kompanije Praga, specijalno radi sprečavanja dosadnih rezonantnih vibracija u stilu sabvufera. Na ovu šasiju pričvršćeni su posebni paneli od ugljeničnih vlakana takođe kreiranih u pogonu ovog češkog brenda. Inžinjeri i dizajnerski timovi sarađivali su zajedno u F1 vazdušnim tunelima kako bi osigurali ne samo dobar izgled ovog modela, već i masivnih 900 kilograma sile potiska pri brzini od 250 km/h.
Ova sila potiska je gotovo čitava težina neverovatnog automobila, a zahvaljujući njegovoj karbonskoj konstrukciji, koja je posebno odabrana kako bi se kilaža održavala niskom, on stiže sa nešto manje od jednom tonom. Češko čudo može ubrzati do stotke iz mesta ispod 2,3 sekunde i sudeći prema proizvođaču, on razvija senzibilnih 299 km/h, za kojih tvrdi da je najveća realistična brzina koja je dostupna većini trkačkih modela.