Kompanija Hyundai predstavlja nove i10 i i10 N Line modele

Više slika

Više slika

Iako su brojni proizvođači napustili svoje manje profitabilne urbane segmente kod nas u Evropi, makar kada se radi o modelima koje pokreću motori sa unutrašnjim sagorevanjem, kompanija Hyundai ostaje posvećena ovim automobilima izbacujući novu i10 seriju...

Novi automobil stiže sa prednostima srednjih vizuelnih osveženja, uključujući nove kombinacije boje i dodatne karakteristike unutar putničke kabine, dok vrhunska N Line opcija i dalje ostaje deo ponude. Po pitanju eksterijera, novi 2023 Hyundai i10 ne razlikuje se previše od svog prethodnika koji je originalno predstavljen 2019. godine. Zapravo, jedine stvari koje ga ističu na prvi pogled jesu dnevna svetla u obliku pčelinjeg saća, smeštena na masci hladnjaka, koja su zamenila okrugle jedinice.

Nešto bliži pogled otkriva novi obrazac na masci hladnjaka i nižim usisnicima vazduha na prednjem braniku, zajedno sa svežim LED grafikama na štopaljkama. Hyundai je osvežio svoju paletu boja sa dve nove nijanse nazvane Lumen Grey i Meta Blue, kao i novim kompletom petnaestoinčnih aluminijumskih točkova. Još je teže primetiti neke veće promene kada je reč o Hyundai i10 N Line modelima, jer je specifična oprema za karoseriju ove verzije prenešena na sledeću generaciju, ograničavajući nadogradnje na svetlosne jedinice i nove šesnaestoinčne točkove.

Unutar putničkih kabina, Hyundai je dodao plavo ambijentalno svetlo na gazištima pragova i trostruke crvene linije na sedištima i10 N Line serije, koja je dodatno istaknuta crvenim akcentima i N line oznakama. Sa druge strane, regularni i10 modeli dobili su novi Purple Package, koji dodaje ljubičaste akcente tartan materijalu na sedištima, šavovima, otvorima za ventilaciju i ljubičasti sjaj na sivim dodirnim tačkama.

Po pitanju tehnologije, novi i10 sada u standardnoj ponudi dobija novi 4,2 inča veliki digitalni instrument panel ispraćen ekranom na dodir informativno-zabavnog sistema sa dijagonalom od osam inča, koji je sada kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto konekcijama, zadnju kameru, ’OTA’ ažuriranja mapa, bazu za bežično punjenje, prednje i zadnje USB-C portove, zajedno sa dosta izdašnijim ADAS (Hyundai Smart Sense) paketom.

Iako je južnokorejski proizvođač detaljno opisao eksterijer i enterijer svojih novih i10 modela, on nažalost nije pružio bilo kakve informacije o njihovim pogonskim sklopovima. Stoga, možemo samo dodati da trenutno dostupni modeli stižu sa jednolitarskim MPi trocilindrašima dobrim za 66 ks, 1,2 litara velikim MPi četvorocilindrašima koji razvijaju 83 ks i turbo jednolitarskim TGD-i jedinicama koje su dobre za 99 ks. Poslednjepomenuti agregat se takođe nalazi i u N Line izdanjima, ali tamo poseduje prednosti sportskog vešanja i dosta agresivnije opreme za karoseriju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group