Komfor praktičnost i univerzalnost-Novi Porsche Taycan Cross Turismo

Više slika

Više slika

Kompanija Porsche zvanično je predstavila svoj Taycan Cross Turismo model i uopšte ne čudi to što terenski blizanac električne sedan linije izgleda gotovo isto kao i predivni Mission E Cross Turismo koncept iz 2018. godine...

Ukoliko postoje iznenađenja onda je to svakako cena ulaznog nivoa Taycan 4 Cross Turismo autmobila, koji košta oko 76.283 evra, što ga čini za nešto više od 10.000 skupljim od ulaznog segmenta sedan linije. Međutim, kada se sva dodatna oprema uzme u obzir, nova verzija popularne serije ipak donosi daleko manju cenovnu razliku u poređenju sa standardnom varijantom.

Ova dodatna oprema uključuje pogon na svim točkovima, koji ne dolazi sa baznim Taycan modelima, kao i veće Performance Battery Plus pakovanje od 93,4 kWh, koje kupci ne mogu dobiti u ulaznim verzijama sedan linije, ali je za sve ovo ipak potrebno dodati više novca. Ostala standardna oprema uključuje adaptivno vazdušno vešanje i panoramski krov.

Sa druge strane, najveća pogodnost koja pruža prednost Porsche automobilu ispred Tesla Model S i Audi e-Tron GT jedinica jeste ta što krosover varijanta nemačkog proizvođača nudi daleko više praktičnosti.

Duži ravniji krov dodaje nešto više prostora za glavu na prednjoj strani, ali i veoma korisnih 47 mm više pozadi. Dodatno, svi kupci ovog neverovatnog automobila dobijaju i veći prtljažni prostor. Prilikom obaranja zadnjih sedišta vlasnicima na raspolaganju stoji 1.212 litara prtljažnog prostora, pored 82 litre u prednjem prtljažnom delu. Ovo pre svega nije električni karavan, već Cross Turismo varijanta, koja je daleko korisnija od standardnog Taycan modela.

Ta praktičnost se najviše odnosi u broju mesta koja mogu primiti prtljag, a ne samo na količinu istog. Turismo je odaljen 20 mm više od zemlje u poređenju sa sedan varijantom, sa dodatnom opcijom podizanja za još 10 mm prebacivanjem na terenski mod. Svima kojima ovo nije dovoljno, Off Road Design paket može uključiti još 20 mm razmaka između šasije i puta.

Pored standardnog 4 Cross Turismo modela u postavci se nalaze i 4S, Turbo i Turbo S varijanta koja deluje nešto sličnije Taycan sedan liniji. Svi modeli poseduju duple motore i pogon na svim točkovima kao standard, dok sav višak koji donose na zadnjem delu karoserije košta svega nekoliko desetinki više u vremenima koja su im potrebna za razvijanje stotke iz mesta. Bazni atomobil zahteva 4,8 sekundi kako bi stigao do sto, ali Turbo S može isti zadatak izvesti za 2,7 sekundi, što je samo za jednu desetinku sporije od rođaka u sedan izdanju.

Za kompletiranje poslednjih dodataka Taycan porodici zadužene su dve nove električne bicikle mrke Porsche. Nemački brend nije izneo bilo kakve podatke vezane za cenu ili performanse svojih novih električnih dvotočkaša, ali je jasno da su one namenjene savršenom uklapanju u nosače Cros Turismo modela.

N.Đ.

Izvor: Porsche

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group