Kao i prethodno pomenuti modeli, Tank 500 je baziran na šasiji smeštenoj na ramu i dolazi sa klasičnom postavkom vešanja sa amortizerima, prednjim i zadnjim diferencijalima sa opcijom zaključavanja. Kao što možemo očekivati, Tank 500 je potpuno spreman za terenske uslove sa 224 milimetra razmaka od zemlje, mogućnošću prolaska kroz vodu do impresivne dubine od 800 milimetara i veoma lepim terenskim uglovima - sa 29,6 stepeni prilaznog i 24 stepena uzlaznog ugla.
Ispod haube nalazi se trolitarska turbo benzinska V6 jedinica, koja dolazi uparena sa 48V snažnim srednjim hibridnim sistemom. Ova jedinica stvara 349 ks i 500 Nm obrtnog momenta, koji se prenose na sva četiri točka putem devetostepenog automatskog menjača, razvijenog u pogonima kompanije Tank.
Isti ovaj motor služi kao baza hibridnog sistema ovog proizvođača, zaduženog za stvaranje kombinovane izlazne snage od 510 ks i 750 Nm obrtnog momenta, mada još uvek nije potpuno jasno da li će i on biti ponuđen u Tank 500 liniji ili će ostati ekskluzivna opciju u većim 700 i 800 modelima. U budućnosti Tank bi takođe mogao ponuditi i nešto manje snage sa varijantama 500 serije opremljene dvolitarskim benzinskim i 2,4 litara velikim dizel motorima.
Putnička kabina ove linije još je impresivnija, sa premijum dizajnerskim karakteristikama. Na centralnoj konzoli nalazi se samostalni 14,6 inča veliki displej informativno-zabavnog sistema, kombinovan sa 12,3 inča velikim instrument satovima, smeštenim iza upravljača. Materijali korišćeni na postavama sedišta i kontrolama, deluju visokog kvaliteta, dok kombinacije boja dolaze kao nešto što možemo očekivati u luksuznom segmentu autoindustrije. Ostale istaknute karakteristike uključuju selektor brzina inspirisan modelima kompanije Volvo, smešten na visokom centralnom tunelu, Rolls-Royce inspirisanim zvezdama na kontrolnoj tabli i analogni sat smešten između ventilacionih otvora. Tank 500 poseduje tri reda sedišta, koja su sasvim dovoljna za komforno smeštanje do sedam putnika.
Kao što mu samo ime sugeriše, Tank 500 stoji iznad manjeg Tank 300 modela, koji se pokazao kao veoma popularan izbor u ponudi ovog proizvođača. U bliskoj budućnosti, opseg Tank modela porašće još više i biće mu dodate linije 400, 700 i 800. Kompanija još uvek nije potvrdila cenu novog modela, ali lokalni mediji navode da bi Tank 500 mogao koštati oko 300.000 juana u Kini, što je oko 39.000 evra.
N.Đ.