Kia namerava da proširi svoju evropsku ponudu sa tzv. upmarket modelima, a led će probiti model koji na nekim tržištima nosi oznaku K7, a na nekim Cadenza.
Za početak će na tržišta Zapadne Evrope navodno stići oko 1000 primeraka ovog automobila da bi se ispitao interes, a luksuznije Kie na Starom kontinentu trebale bi da postanu sveprisutne od 2016.
Što se samog K7, odnosno Cadenze tiče, reč je o automobilu koji će se u Kiinoj ponudi smestiti iznad Optime, odnosno K5 (na korejskom tržištu). Radi se o automobilu veličine BMW-ove serije 5 i Kia iznad njega u ponudi ima još K9/Quoris.
Ako bi tržište pokazalo dovoljan interes sledeća generacija bi trebala da postanu stalni dio Kiine evropske ponude. Takođe, tada bi sledeća Cadenza preuzela mnoga tehnička rešenja iz većeg K9/Quorisa poput sistema aktivne sigurnosti, head-up ekrana, višedelnu TFT LCD instrumentnu ploču, električno pomična zadnja sedišta i sl.
U ponudu za evropsko tržište bi trebali da se uvrste i snažniji i ekonomičniji diesel motori, a tek tada ozbiljno da se krene za etabliranom nemačkom konkurencijom i ostalima koji im žele oteti deo tržišnog kolača.
O.R.