Karbonski Pagani Huayra BC sa žutim akcentima

Više slika

Više slika

Uprkos svim glasinama koje su sugerisale tako, Huayra BC nije zapravo došao sa 100 ks više od "standardne" varijante automobila...

Ovaj automobil je zapravo došao kao 60 ks snažniji, što je dovelo do maksimalnih 789 ks i 1100 Nm obrtnog momenta. Sva ova snaga dolazi zahvaljujući šestoliarskom V12 motoru sa dva turbo punjenja, uparenom sa novim sedmostepenim automatizovanim manualnim menjačem kompanije koji je potekao iz Xtrac modela.

Ovaj inovativni menjač uključuje redizajniranu elektro-hidrauličnu aktivaciju, kao i karbonske sinhronizatore. Sa svim ovim, transmisija je skraćena na pola, od 150 do 75 milisekundi, dok menjač teži gotovo 40% manje od bazne verzije, sa duplim kvačilom. Kao što se tada moglo očekivati, ovaj menjač je svu snagu poslao na zadnje točkove, a tako je ostalo i danas.

Pagani Huayra BC je potom veoma brzo postao poslednji najpoželjniji automobil multimilionera u celom svetu, a pre samo nekoliko dana, još jedan je sleteo na tlo SAD. Isporučen od strane kompanije Prestige Imports iz Majamija, ovaj model Huayra je jedan od najintrigantnijih koji smo videli do dana današnjeg, uglavnom zbog toga što ne sadrži obojena ugljenična vlakna, već je umesto toga potpuno finiširan u tradicionalnom sjajnom karbonu.

Kako bi učinili da se ovaj italijanski hiperautomobil ističe, njegovi tvorci su postavili žute trkačke šare na prednjem i zadnjem delu, kao i stranama karoserije. Čak i točkovi poseduju žute akcente i postavljeni su preko kompleta žutih klešta kočnica. Dizajn je takođe veoma blizak crnom i žutom McLaren P1 modelu koji pripada istom vlasniku.

Pagani je otkrio Huayra BC model na sajmu automobila u Ženevi prošle godine i potvrdio je da će samo 20 jedinica biti napravljeno, ali će ih najverovatnije pratiti isti broj roadster varijanti. Svaki od automobila je opremljen twin-turbocharger V12 šestolitarskim motorima, koje smo pomenuli ranije, koji isporučuju 789 ks i 1.100 Nm obrtnog momenta i upareni su sa sedmostepenim automatizovanim menjačem iz modela Xtrac.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group