Južnokorejski Hyundai predstavlja novu 2024 Kona liniju koja nam stiže u tri varijante

Kompanija Hyundai po tradiciji u isto vreme, oko nedelju dana pre katoličkog Božića, predstavila je nova 2024 Kona izdanja...

Predstavljena kao radikalno poboljšanje u odnosu na svog prethodnika, nova linija modela poseduje odvažni novi dizajn, koga krasi futuristički i premijum izgled. Dok svaka varijanta poseduje nešto drugačiji stil, svi Kona modeli poseduju zakrivljeni nos sa nešto uglađenijim farovima, koji se protežu gotovo čitavom širinom vozila. Električna varijanta svemu tome dodaje pikselizovane verzije svetala, ispraćenih devetnaestoinčnim aluminijumskim točkovima iste piksel inspiracije i okruženjima usisnika vazduha ukrašenih piksel grafikama.

ICE i hibridne varijante posedovaće daleko rigidniju pojavu, jer poseduju plastične panele karoserije, lažne klizne ploče i daleko agresivniji prednji branik sa trougaonim usisnicima vazduha koji su prema svemu sudeći blokirani. N Line modeli, sa druge strane, poseduju unikatne prednje i zadnje branike, srebrne pragove i prepoznatljive devetnaestoinčne točkove. Ovi modeli mogu biti poručeni sa crnim poklopcima retrovizora i crnim krovovima.

Kompanija Hyundai tvrdi kako je, za razliku od većine dosadašnjih vozila, novi posao startovala od električne varijante, nakon koje su nastali modeli sa motorima unutrašnjeg sagorevanja, hibridi i N Line verzije. Južnokorejski brend ističe da mu je nekonvencionalni pristup projektu omogućio da stvori dizajn centriran oko tehnologije, primenjen na svim Kona varijantama.

Detaljne specifikacije svih modela biće objavljene tokom sledećih nekoliko meseci, ali Hyundai tvrdi da će krosover biti 150 milimetara duži od svog prethodnika i stići na tržište sa 4.355 milimetara dužine. Dodatnih 60 milimetara naći će se između dve osovine, dok će Kona linija biti 25 milimetara šira nego pre. Ovo bi trebalo da donese daleko više komocije u putničkoj kabini i dodatni prostor za noge na zadnjem delu.

Kada je reč o enterijeru, putnička kabina će dobiti i značajna poboljšanja u vidu potpunog redizajna inspirisanog Ioniq 5 modelima. Kao što je moguće videti na fotografijama, krosover poseduje 12,3 inča veliku digitalnu instrument tablu, koju prati i ekran informativno-zabavnog sistema iste veličine. Sa druge strane, tu je i plutajuća kontrolna tabla i zakrivljeni centralni segment sa punim asortimanom fizičkih kontrola. Menjač je takođe premešten i sada se nalazi na kolumni volana kako bi omogućio rasterećeniji raspored i dodatni prostor za stvari u centralnoj kolumni.

Zadnja strana putničkog prostora nije zaboravljena i sada se tu nalaze klupe sa nešto manje uvojitih delova, zadužene za kompletiranje ’estetike urbanog dizajna Kona modela za dvadeset i prvi vek’. Ovaj navod ostaje pomalo nejasan, ali kompanija Hyundai tvrdi da će zadnji red nuditi unikatno iskustvo sa maksimalnom korisnosti, komforom i pogodnostima. Ovaj proizvođač otišao je i korak dalje, dodajući i to da je prtljažni prostor svih modela takođe maksimalno povećan.

Po pitanju specifikacija performansi, kao što smo već rekli one će biti objavljene nešto kasnije, ali se očekuje da opcije pogonskih sklopova kopiraju one u Kia Niro ponudi. Kao rezultat ovoga, možemo očekivati 1,6 litara veliki četvorocilindraš sa hibridnom jedinicom, koji donosi kombinovanih 139 ks i 264 Nm obrtnog momenta. Kona električno izdanje moglo bi stići sa 64,8 kWh snažnim baterijskim pakovanjem, koje pokreće električni motor dobar za 201 ks, što je postavka koja bi ovim krosoverima omogućila prelazni opseg od oko 407 kilometara između dva punjenja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group