Svi Evropljani sada mogu kupiti najmanji SUV marke Jeep sa blago elektrifikovanim benzinskim motorom ispod haube…
Jeep Avenger je debitovao prošle godine kao prvi serijski EV ove marke, ali se linija proizvoda od tada proširila sa više opcija. Nakon ograničene dostupnosti isključivo ICE benzinskog motora na odabranim evropskim tržištima, Jeep je predstavio Avenger e-Hybrid sa blago elektrifikovanim 1.2-litarskim pogonskim sklopom i opcionim karakteristikama Open-Air Sky Roof.
Avenger e-Hybrid sadrži najnoviju Stellantis tehnologiju blagog hibrida koja se već koristi u Peugeot, Citroen i Opel modelima. Pogonski sklop obuhvata 1.2-litarski trocilindrični benzinski motor sa turbo punjačem, 48-voltnu litijum-jonsku bateriju i električni motor integrisan u novom 6-stepenom automatskom menjaču sa dvostrukim kvačilom (e-DCS6). Jeep nije objavio kombinovanu snagu, ali benzinski motor proizvodi 99 ks (74 kW / 100 KS) i 205 Nm, dok električni motor proizvodi 28 ks (21kW / 28KS) i 55 Nm.
Iako nije potpuni hibrid, Jeep može voziti u EV-only režimu do 1 km sve dok je brzina ispod 30 km/h. Ako u bateriji ima dovoljno energije, takođe može parkirati sa ugašenim benzinskim motorom.
Ukupno gledano, Jeep tvrdi da MHEV ima potrošnju goriva od 5.1 lt/100 km (46.12 mpg). Istovremeno, može smanjiti emisije CO2 za do 15% u poređenju sa neelektrifikovanim ekvivalentom, postižući prosečno 111-114 g/km.
Dok je SUV isključivo dostupan u FWD formi - barem dok ne stigne 4×4 EV u budućnosti - režimi vožnje Eco, Normal, Sport, Snow, Mud i Sand mogu pomoći sa trakcijom na klizavijim površinama.