Honda Jazz X-Road model nedavno je javno predstavljen na ženevskom sajmu automobila, 2018 Geneva Motor Show i deluje da je namenjen određenom tipu kupaca...
Kada primetite da crni plastični odlivci gutaju rubove točkova i bočne pragove, postaje vam jasno da je ovde reč o off-road karakteristikama. U redu, na daleko ozbiljnijem nivou, dodavanje srebrno finiširanog prednjeg i zadnjeg spojlera, predstavlja X-Road model nešto sposobnijim od regularnog Jazz automobila, makar na vizuelnom planu.
Ove promene neće održati novi model na strmim nagibima i blatnjavom putu, posebno zbog toga što ovo ni u kom slučaju nije vozilo koje bi neko trebalo da odveze u divljinu. Pored toga, šesnaestoinčni alu točkovi duplih tonova, ne umeju da cene odvajanje od asfalta.
Međutim, kako japanska kompanija tvrdi, novi Jazz X-Road modeli poseduju ova ojačanja kako bi zaštitili svoje karoserije od malih ulubljenja na putu i ogrebotina.
Ostale karakteristike uključuju X-Road patosnice i prisustvo 1,3 litara velikog motora, sa 103 ks, matiranog na manualni ili opcioni CVT automatik menjač.
U slučaju regularnog Jazz modela, možemo pretpostaviti da su performanse gotovo nepromenjene i u X-Road slučaju, mali i-VTEC motor zapremine 1,3 litara pomaže japanskom superminiju da dostigne stotku za 11,4 sekunde, ukoliko se kupci opredele za manualnu varijantu, dok u slučaju CTV modela, ovaj zadatak postaje za sekund duži.
N.Đ.