Prvi Jaguarov terenac oduševio Singapur

Više slika

Više slika

Za sve postoji prvi put - prvi odmor, poljubac, pa čak i brak, što se gotovo uvek pamti do kraja života.

Isto ovo važi i za F-Pace, prvog terenaca kompanije Jaguar, nabudženog i samo naizgled nežnog vozila, koje definitivno poseduje više nego dovoljno snage za svaki put koji vodi po brdima i prašini.

Jaguar svakako nije odstupio od svoje ljubavi prema takozvanim prelaznim modelima vozila, što je samo potvrdio sa oživljavanjem dvolitarske četvorocilindrične turbo dizel jedinice, kao i trolitarskih V6 benzinskih varijanti motora sa turbokompresorima. F – Pace je sa ovim agregatima više soprtski automobil nego terenac, koji je u savršenoj poziciji da postane rival modelima BMW X3, Audi Q5, ili čak Porsche Macan. Prvopomenuti model sa sobom donosi 296 ks, dok poslednji poseduje 375 ks i ubrzava od 0 do 100 za 5,5 sekundi.

Moramo spomenuti da su svi na stazi i malom testu u Singapuru bili oduševljeni verzijom sa četiri cilindra, a svi su primetili da automobil nema nikakve probleme pri izlascima iz krivina i prilikom hvatanja gasa. Sve je prošlo u savršenom redu zahvaljujući predanom radu i zaveštanju kreativnog inžinjerskog odeljenja.

Veoma adaptivna, lagana aluminijumska arhitektura strukture, prethodno korišćena na modelima XE i XF, sarađuje u tandemu sa izvedenom duplom viljuškom prednjeg vešanja i sastavnom vezom zadnjeg vešanja radi prefinjene, ali ipak dinamične vožnje. Imajući u vidu da je Jaguar sestrinska firma sa kompanijom Land Rover, sasvim je jasno da dele iste genetske karakteristike. Standardni pravac obrtnog momenta u diferencijalu, uparen sa sistemom električnog servo upravljanja donosi posebno rukovanje i kontrolu vozila namenjene veoma udobnoj vožnji.

Sa ovom porodičnom relacijom na umu, ne možete očekivati pogon na sva četiri točka, međutim, jabuka nikada ne pada daleko od drveta, tako da su sve F-Pace varijante opremljene pogonom na zadnjim točkovima kompanije Jaguar i njihovih F-Type sportskih automobila baziranih na transmisiji na sva četiri točka. Parcijalni pogon na svim točkovima je ubačen kao pomoć prilikom lošeg vremena i onda kada putevi postanu klizavi.

Jaguar je imao još jedan prvenac u ovom izdanju: informativno-zabavni sistem koji vas neće razočarati. InControl Touch nove generacije oprašta se od loše grafike i donosi novi ekran od 10.2 inča, koji vam pruža kristalnu stilu i izostavlja sve one neukusne tastere. Ovaj prijateljski nastrojeni SUV predstavljen je u četiri verzije, odnosno nivoa – prvi je Prestige, potom muževni R-Sport, zatim S sa visokim performansama i na kraju First Edition, ekskluzivni model koji je omaž lansiranju ovog noviteta.

„F-Pace model je dugo i željno očekivan još od dramatičnog otkrivanja na sajmu automobila u Frankfurtu prošle godine. Odmah prepoznatljiv kao Jaguar, naš prvi SUV kombinuje uživanje i uzbudljivu vožnju sa praktičnim osobinama, i sigurno će vam nadražiti sva čula“, rekao je Rasel Anderson, direktor azijskog tržišta Jaguar Land Rover kompanije. „Sa svojim zavodljivim izgledom, izuzetnim kvalitetom vožnje i upravljačkim osobinama, ovo je ultimativni praktični sportski automobil. On se ponaša kao pravi Jaguar i zaista smo ponosni i uzbuđeni što smo ga konačno predstavili i u Singapuru“, dodao je.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group