Jaguar od polovine dekade postaje brend električnih luksuznih modela

Nedavni izveštaj kompanije Jaguar Land Rover vezan za to da će Jaguar biti pretvoren u brend električnih automobila polovinom ove decenije, predstavlja poslednji pokušaj spašavanja legendardnog britanskog proizvođača automobila...

Potvrđeno je da je budućnost Jaguar modela predstavljenih od 2025. godine vezana za istu platformu, ali u ovoj fazi, potpuno je nejasno koju će formu nove elelkttrične linije automobila preuzeti. Tokom nedavne prezentacije koja je potvrdila strategiju orijentisanu ka potpuno električnim jedinicama, novi šef kompanije Jaguar Land Rover, Teri Bolore, izjavio je da njegov brend želi da preuzme sve prednosti resursnog kapaciteta Tata Group konglomerata. On je takođe dodao i da je JLR direktor kreativnog odeljenja, Geri Mekgovern, zadužen za definisanje novog dizajnerskog jezika njihove budućnosti.

Potvrđeno je da potpuno električni XJ projekat prestaje sa postojanjem, zajedno sa planiranim J-Pace modelima sa tri reda sedišta. Razgovarajući sa medijima, Bolore je rekao kako će ova kompanija polako odstupati od SUV linija, tokom intrigantne konferencije za medije, pružajući uvid u planove za naglu promenu pravca uprkos činjenici da se veći deo industrije odavno prešaltao sa sedan na SUV i krosover modele. Ovo je zabrinulo veliki broj Jaguar dilera, sa jednim od njih koji je dao izjavu medijima kako planira potpuno prekidanje saradnje sa ovom kompanijom.

Minimum jedan JLR insajder tvrdi kako kompanija planira da potpuno izmeni svoj pravac transformišući se u gornji segment tržišta, kako bi postala ravnopravan rival brendovima kao što su Bentley i Aston Martin. Izjava predstavnika za štampu JLR grupacije, Stjuarta Shora ipak nije u potpunosti nije pojasnila planove ovog proizvođača.

"Sredinom dekade, Jaguar će doživeti renesansu kako bi se pretvorio u čisto električni luksuzni brend, sa predivnim novim portfoliom emotivno aktivnog dizajna i pionirskih tehnologija sledeće generacije. Po pitanju kompanije Jaguar, posao se nastavlja, uključujući i poslove vezane za naše prodavce, koje ćemo potpuno pripremiti za sledeću generaciju naših linija, istovremeno izlazeći na tržište sa trenutnim postavkama do 2025. godine."

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group