Hyundai zvanično predstavio nova izdanja 2024 Kona modela na domaćem tržištu

Više slika

Više slika

2024 Hyundai Kona model predstavljen je prošlog mesca, ali ovaj proizvođač sada je pružio nešto bliži uvid u njegov dizajn i specifikacije, makar kada je reč o korejskoj verziji sa motorom unutrašnjeg sagorevanja i hibridnim varijantama, jer će električni i modeli globalnih specifikacija biti detaljnije opisani sledećeg marta...

Na korejskom tržištu Kona modeli pojaviće se sa postavkama od dve opcije motora sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridnim i električnim varijantama. Dvolitarski benzhinski motor unutrašnjeg sagorevanja stvara 147 ks i 179 Nm obrtnog momenta i ekskluzivno je matiran na Intelligent Variable Transmission (IVT) menjač kompanije Hyundai. Svi koji na ovom tržištu požele nešto jače, dobiće priliku da sebi priušte 1,6 litara velike T-GDi jedinice, koje stvaraju 198 ks i 265 Nm obrtnog momenta.

Nešto efikasniji Kona Hybrid modeli stižu opremljeni 1,6 litara velikom GDi jedinicom unutrašnjeg sagorevanja i jednim električnim motorom, koji kombinovano stvaraju 139 ks i 265 Nm obrtnog momenta. Hyundai nije pružio nešto više informacija, ali ove specifikacije su identične mehanički povezanom Kia Niro Hybrid modelu. 2024 Kona model je nešto veći od svog prethodnika, mereći 4.350 mm u dužini, 1.825 mm u širini i 1.580 mm u visini, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.660 milimetara.

Druga generacija Kona modela poseduje veoma inovativne i futurističke dizajnerske detalje, obeležene punim LED trakama na obe strane. Kompanija Hyundai ove farove i štopaljke nazvia Seamless Horizon Lamps, dok su kod Kona električnih izdanja oni pikselizovani. Električne verzije dolaze sa različitim dizajnom branika i drugačije obojenim plastičnim oplatama karoserije u poređenju sa ICE modelima i hibridima, koji poseduju aktivne aerodinamičke komponente i usisnike na branicima. Na kraju, N Line ponuda donosi južnokorejskim kupcima sportsku opremu za karoseriju i opciju izbora crnog krova i unikatnih devetnaestoinčnih točkova.

Unutar putničke kabine Hyundai tvrdi da je nova generacija prostranija i raznovrsnija od modela koje menja, nudeći 77 milimetara više za noge i 11 milimetara više prostora za glavu, zajedno sa prostorom za ramena najboljim u klasi za sve putnike pozadi. Ovo je omogućeno zahvaljujući šezdeset milimetara dužoj bazi točkova i nešto tanjim prednjim sedištima. Štaviše, novi shift-by-wire sistem za izbor brzina premešten je iza upravljača, oslobađajući dodatni ostavinski prostor na centralnoj konzoli. Sa oborenim zadnjim sedištima, prtljažni prostor raste do 723 litra zapremine, ali kompanija nije iznela informacije o veličini prtljažnika kada su svih pet sedišta u standardnoj konfiguraciji.

Po pitanju tehnologije, tu je digitalni kokpit koji poseduje 12,3 inča velike ekrane, sa novim informativno-zabavnim sistemom koji poseduje mogućnost bežičnog ažuriranja. Tu je takođe i ambijentalno svetlo, pametno svetlo na gepeku, bežično punjenje, daljinske kontrole i obilje dodatnih sistema, uključujući Pametnu kontrolu krstarenja baziranu na navigaciji i Asistenciju prilikom vožnje na autoputu.

Ostaje da vidimo kako će izgledati globalne specifikacije Hyundai Kona i koliko će se one razlikovati od modela za korejsko tržište. O tome ćemo nešto više saznati sledećeg marta, zajedno sa prelaznim opsegom i ciframa snage električnih Kona izdanja, koja će najverovatnije biti slična Kia Niro EV modelima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group