Druga proizvodna linija Hyundai N linije, nakon i30 N modela performansi, predstavljena je modelom Veloster koji je debitovao na Detroit Auto Show sajmu automobila...
Ovaj model koristi identičan motor kao i njegov kompaktni prethodnik, on dolazi sa dve litre zapremine, 275 ks i 353 Nm obrtnog momenta, a sarađuje zajedno sa šestostepenim manualnim menjačem.
Hyundai nije objavio bilo kakve informacije o performansama svog novog modela, ali potpuno je jasno da će Veloster N najverovatnije biti bliži i30 N liniji po pitanju ubrzanja do stotke, koje iznosi 6,1 sekund, što je maksimalan iznos u celokupnom opsegu.
Novi Hyundai Veloster N bi trebalo da bude prilično zabavan za vožnju po krivudavim putevima i savršeno je optimizovan geometrijom i linearnim obrtnim momentom, koji precizno kontroliše ulazak u krivine i ublažava ugao nagiba. Veloster N poseduje unapređeno zadnje vešanje, koje je na zadnjoj strani spojeno na više tačaka i poseban N mod fokusiran isključivo na trkačke staze.
Elektronski kontrolisan diferencijal ograničenog proklizavanja popravlja pritisak točkova još više, dok zaustavna snaga dolazi od trinaestoinčnih kočionih diskova napred i 11,8 inča nazad, dok su takođe dostupne i varijante od 13,6 i 12,4 inča.
Kada 2019 Hyundai Veloster N posmatramo spolja, možemo primetiti nešto glomazniji zadnji branik, drugačiju masku hladnjaka, bočne pragove, krovne spojlere i zadnji difuzor kroz koji prolaze duple izduvne cevi.
Kupci će takođe moći da izaberu između četiri eksterijerne boje, nazvane Ultra Black, Chalk White, Racing Red i N-exclusive Performance Blue, uparene zajedno sa osamnaesto ili devetnaestinčnim aluminijumskim felnama, umotanim u 225/40 Michelin Pilot SuperSport ili 234/35 Pirelli P-Zero gume.
Ekskluzivna prednja sedišta, posebno upravljanje i šalthebl, zajedno sa N logom na vratima, N – design instrument tablom i plavom temom akcenata podsećaju sve korisnike na sportski karakter ovog automobila.
N.Đ.