Hyundai predstavlja novu i moćnu 2022 Elantra N liniju

Dugoočekivana 2022 Hyundai Elantra N linija upravo je predstavljena, a kao što se i očekivalo, ona deli brojne delove sa i30 N modelima...

Za napajanje novog Hyundai modela, zadužen je dvolitarski turbo četvorocilindrični motor koji sada poseduje za pet milimetara veći točak turbine i stvara 276 ks i 392 Nm obrtnog momenta. Uparen sa ovom dvolitarskom jedinicom dolaze osmostepeni menjač duplog kvačila ili šestostepena manualna transmisija, koji sngu šalju na prednje točkove.

Sa N Grin Shift modom omogućenim, pritisak potiska u motoru se povećava, dovodeći snagu na maksimalnih 285 ks i omogućujući modelima nove linije ubrzanje do sto iz mesta za svega 5,3 sekunde.

Kako bi se ova snaga prenela na tlo tu je elektronski diferencijal ograničenog proglizavanja, koji Hyundai naziva N Corner Carving Different. Automobili nove linije takođe poseduju sistem kontrole starta i nude iste N Grin Shift, N Power Shift i N Track Sence Shift modove kao i ostali Hyundai N modeli sa duplim kvačilom. Još jedna inovativna karakteristika novog Elantra N modela jeste integrisana pokretačka osovina inspirisana WRC takmičenjem, koja spaja pogonsko vratilo, glavčinu točka i nosače, smanjujući težinu za 1,7 kg i popravljajući lateralno prijanjanje.

Ono što dalje poboljšava peformanse automboila jeste elektronsko podesivo vešanje koje sarađuje sa duplim ležajevima radi optimizacije vožnje i upravljanja, istovremeno smanjujući nivo buke, vibracije i oštrine. Hyundai je takođe opremio novu liniju sa prstenovima pričvršćenim na čeitiri tačke i zadnjom šipkom ojačanja kako bi karoserije modela bile dodatno ojačane.

Za kočenje su zaduženi 14,1 inča veliki diskovi sa Hyundai tehnologijom, koja uključuje materijal visokog trenja, koji se već dokazao kao veoma izdržljiv. Južnokorejski proizvođač automobila takođe je dizajnirao i hlađenje smešteno u prednjem delu, zajedno sa vazdušnim kanalima za kočnice kako bi ventilaciju učinio još efikasnijom.

Nova linija donosi još nekoliko interesantnih karakteristika, kao što je N Sound Equalizer sistem, koji pumpa zvuk u kabinu kako bi stvorio melodiju TCR trkačkog automobila. Vozači mogu podešavati ovaj zvuk putem tri različita moda. Varijabilni izduvni sistem takođe je redizajniran kako bi redukovao duboki zvuk tokom stajanja u leru, ali i dalje zadržavajući istu hrskavu pesmu i pucnjavu koju možemo čuti kod drugih modela N serije.

Modernizovani informativno zabavni sistem takođe je prisutan i može predstaviti veoma važne informacije kao što su nivo ulja i njegovu temperaturu, obrtni momenat i turbo pritisak. Na pojedinim tržištima vozači putem Hyundai N aplikacije biće u mogućnosti da vide sve bitne informacije na svojim pametnim uređajima, takođe. U enterijeru je moguće videti i nova sedišta ojačane konstrukcije, dok se kupci mogu opredeliti i za kadice koje su smeštene deset milimetara niže.

U stilskom segmentu, novi 2022 Hyundai Elantra N model poseduje nešto oštriji i agresivniji dizajn od obične linije. Prednji deo, na primer, dolazi sa besprekorno dizajniranim branikom i uglastim usisnicima vazduha, praćenim novim spliterom. Automobili ove linije opremljeni su unikatnim pragovima, zadnjim difuzorom, fisnim zadnjim krilom i zadnjim svetlom inspirisanim Formula 1 šampionatom, postavljenim zajedno na predivne N točkove.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group