Honda Accord Hybrid 2017

Osvežena verzija modela Honde Accord Hybrid predviđena za 2017. godinu, dolazi sa nešto jačim motorom koji je čini najsnažnijim vozilom u klasi.

Mnogo pre nastanka McLaren modela P1, Porsche-a 918 ili Ferrari LaFerrari monstruma, uveliko je na ulicama bila prisutna Honda Accord Hybrid. Prvi put predstavljena 2005. godine, nikada nije bila prava superzvezda na tržištu, ali je ipak bila model hibrida koji je omogućio izuzetne performanse na putu uz pristojnu ekonomiju vožnje. U to vreme, na veliku žalost Honda kompanije, javnost još uvek nije bila pripremljena za pravog hibrida.

Accord Hybrid se vratio u velikom stilu 2014. godine, ali sa nešto drugačijom misijom. U potpunosti okrenuta ka ekonomiji i uštedama u vožnji, pre nego performansama, Honda izbacuje V6 motor i ugrađuje dosta štedljiviji četvorocilindraš. Osvežena verzija za 2017. godinu prati koncept koji je postavljen pre nekoliko godina, dok su inženjeri Honde ipak dodali još malo snage motoru, kroz novih 16 konjskih snaga. Deluje na prvi pogled kao malo poboljšanje, ali sasvim dovoljno da Accord Hybrid postane najsnažniji model u klasi sedana srednje veličine. Osim snage, Accord se može pohvaliti i titulom najštedljivijeg modela, što je svakako bio cilj.

Honda je već tokom prošle godine unapredila benzinske i dizel verzije Accorda, dok je Hybrid ostao na čekanju. Dizajneri ovom prilikom Hybrid modelu donose izmene kroz karoseriju gde se mogu primetiti novi tipovi prednjeg i zadnjeg osvetljenja, kao i redizajnirani branici. Promene nisu velike, ali donose jedan drugačiji izgled, čineći Accord atraktivnijim. Unutrašnjost dobija više promena, dok je najizraženija novost ekran na dodir u centralnoj konzoli sa modernim multimedijalnim sistemom.

Promene i osveženja u sredini ciklusa proizvodnje nisu nikako novost, ali ovom prilikom Hondini inženjeri otišli su nešto dalje kada je reč o izmenama u pogonskom i motornom delu. Značajne promene dolaze u motornoj četvorocilindarskoj jedinici od 2.0 litra DOHC i-VTEC. Hondin ćetvorocilindarski motor sada dobija izduvni sistem koji koristi svu vrelinu nastalu u radu motora i koristi je za brže zagrevanje motora, ubrzavajući postizanje optimalne temperature za nesmetan rad. Sistem takve vrste je u potpunosti nov i biće ugrađivan u sve ostale modele kompanije u narednom periodu.

Najupečatljiviji utisak koji Accord Hybrid odaje tokom vožnje je udobnost, koja dosta podseća kvalitetom na modele iz luksuznijih klasa. Ubrzanje nije toliko da vozača vezuje za sedište, ali sasvim dovoljno za dnevno zujanje na kraćim relacijama. Honda se vodila filozofijom da je ekonomija vožnje ipak na prvom mestu, pa tek onda zabava u vožnji. Motor dobija snagu iz baterijske litijum-jonske jedinice, koja je za model namenjen 2017. godini smanjena za 33% bez gubitka performansi, ali sa znatnim uštedama u prtljažnom prostoru, dok je ukupna snaga kombinovanog sistema 212 konja.

Honda ostaje savršenih stilskih rešenja, visoke efikasnosti i udobnosti, pravi izbor za sve vozače koji žele automobil koji sve svoje zadatke ispunjava besprekorno.

N.S.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group