Novi Fiesta model za nove generacije

Više slika

Više slika

Vremena se menjaju, na svet dolaze nove generacije, koje polako stasavaju, imaju različite prohteve i od automobila traže nešto drugačije...

S tim u vezi, različiti proizvođači nalaze se u neverovatnom raskoraku prilikom donošenja odluka, unošenja različitih savremenih stavki, ali i nastojanja da svaku tačku svojih linija kreiraju tako da bude pristupačna svima.

Kao što nam je poznato, nikada nije moguće udovojiti svima, ali kompanija Ford veruje da će njena poslednja generacija modela Fiesta privući neke nove kupce, ali pre svega, zadržati postojeće, što se gotovo uvek pokazalo kao težak zadatak, posebno kada su u pitanju linije sa velikom tradicijom i višedecenijskim tržišnim prisustvom.

Sudeći prema evropskim publikacijama, Ford svoje tradicionalne mušterije i verne kupce zove Antonela, ali kao i linija ovog proizvođača, njegova publika je poprilično ostarila, iselila se iz kuće roditelja, završila fakultete i osamostalila se, zaradivši nešto novca, ali uprkos svemu i dalje želi da se istakne na određen način. Tu na scenu stupa novi Ford Fiesta model.

Proizvođač veruje da je daleko starija publika koja je godinama vezana za model Fiesta zaslužna za ostvarivanje savršenih rezultata ove "drevne" serije i cene njenih kompakt modela. Kompanija se zbog toga nada većoj prodaji mnogo bolje opremljenih jedinica u premijum sabkompakt sektroru.

Kao deo svega ovoga Ford veruje da popularnost njegovog najprodavanijeg Fiesta Titanium derivata trpi blago opadanje od 35 do 43%, dok sve više kupaca, tačnije 25%, opredeljuje se za sportske verzije ST, sa 10% njih koji uvek biraju premijum Fiesta Vignale modele.

Pored ugađanja prethodnim vlasnicima modela Fiesta, Ford takođe smatra da će privući veliki broj ljudi koji se oslanjaju na savremene komponente, a ovo će omogućiti vrhunska tehnologija kompanije bez premca u klasi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group