Ford predstavlja novi i unapređeni Puma model sa srednjim hibridnim sistemom

Više slika

Više slika

Kako bi dostigao povećanje snage od oko 10% u poređenju sa slabijom Puma ST-Line verzijom, inžinjeri kompanije Ford su tjunirali softver pogonskog sklopa novog ST Powershift modela, pojačavajući ga srednjim hibridnim sistemom...

Ono što je još značajnije, jeste da sada litijum-jonska baterija od 48 volti može biti brže napunjena, što omogućuje starter/generatoru integrisanom na pogonskom kaišu poboljšanje obrtaja u nižim vrednostima, dodajući 10 ks tokom dužih vremenskih perioda ukoliko za tim ima potrebe.

Sedmostepeni Powershift menjač duplog kvačila koji svu snagu šalje na prednju osovinu, optimozovan je radi poboljšanih performansi. On sada dozvoljava trostruko spuštanje u nižu brzinu ptem pedala i drži brzine daleko duže kada se automobil nalazi u Sport modu vožnje. Istovremeno, nova linija dodaje Stop & Go funkciju opciono dostupnom sistemu adaptivne kontrole krstarenja, zajedno sa karakteristikom daljinskog starta.

Po pitanju performansi, Puma ST Powershift ubrzava do stotke iz mesta za 7,4 sekunde, što ga čini za 1,6 sekundi bržim u poređenju sa ST-Line serijom i svega 0,6 sekundi sporijim od manualnog i dosta snažnijeg ST modela. Ford sugeriše da novi model troši 6,3 litre na sto kilograma i emituje oko 144 g/kg CO2, što ga čini daleko ekonomičnijim i čistijim u poređenju sa ST linijom koja poseduje veći agregat.

Pored novog pogonskog sklopa, 2023 Puma ST Powershift modeli dele sportsku šasiju i karakteristike sa Puma ST automobilima, koji se nalaze na tržištu od 2020. godine. Specifikacije vešanja ove verzije uključuju opruge sa vektorom sile, Hitachi dvocevne frekfentivno-reaktivne amortizere, deblji prednji anti-roll bar i zadnju osovinu sa okretnom gredom. Ovo vešanje kombinovano je sa bržim rejtingom upravljanja, snažnijim kočnicama i aktivnim ventilima izduvnog sistema.

Pored toga, ne postoji ni jedna vizuelna promena na Puma ST Powershift modelima u poređenju sa regularnim Puma ST verzijama, jer zajedno dele sportsku opremu za karoseriju i Magnetite finiširane aluminijumske točkove. Ovo znači da, ukoliko neko želi da vidi o kom se modelu radi može pogledati unutar putničke kabine u prenosnik brzina ili ispod haube.

Za 2023. godinu, američki proizovđač je paleti boja dodao novu Azura Blue nijansu eksterijera, koja opciono može biti kombinovana sa sjajnim crnim krovom. Standardna oprema uključuje osmoinčni ekran informativno-zabavnog sistema osetljiv na dodir, digitalnu instrument tablu od 12,3 inča, bazu za bežično punjenje, sportska sedišta postavljena u Sensico sintetičkoj koži, parking senzore i Ford MegaBox ostavinski prostor ispod poda u prtljažniku.

Iako zvanična novinska izdanja ne pominju cene novih modela, poznato je da će Ford Puma ST Powershift sa srednjim hibridnim jednolitarskim pogonskim sklopom biti nešto jeftiniji model od manuelne verzije bez električne podrške, ali skuplji od serije sa moćnim 1,5 litara velikim agregatom.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group