Opel Insignia je bila toliko veliki napredak u odnosu na Vectru, da se činilo da je nemački proizvođač počeo sa razvojem modela od same nule...
Insignia se potvrdila kao dobra kupovina, a sada je dobila osveženje da bi takva i ostala. Konkurenti su brojni i nisu ograničeni samo na njenu klasu, nego smo sigurni i da je nekoliko potencijalnih kupaca Audija A4 i Mercedesa C klase razmslilo o ovom modelu, pogovotu u verziji sa punom opremom, kožom i ostalim akomoditetima.
Izmene koje su napravljene na modelu za 2014 su sitne, ali ćete lako primetiti drugačiji prednji ceo. Farovi su novi i dosta se razlikuju u odnosu na stare i po nama izgledaju daleko bolje. Zadnji deo je očigledno inspirisan Cascada drop-top modelom.
Dodali su 4 nova motora koja možete da izaberete, najjači je 2.0 turbo benzinac, pa je tu 1.6 turbo. Šasija je unapređena, upravljanje i kvalitet vožnje su drastično unapređeni-
Što se tiče enterijera, vlasnici aktuelnog modela će se začuditi koliko toga je promenjeno, pošto je tabla dobila kompletan redizajn. Opel kaže : "Kontrolna tabla je redizajnirana i sada ima manje dugmića za određene funkcije kao što su kontrola klime, ili zabavnog sistema, dok je deo sa instrumentima dobio novi, high-tech izgled."
O.R.