Edge – Fordov adut za Evropu

Više slika

Više slika

Prvi Ford Edge predstavljen je tržištu Severne Amerike, 2007.godine, baziran na Fordovoj CD platformi. Za razliku od drugih SUV vozila do tada, Edge je podigao nivo performansi koje se tiču udobnosti i upravljačkih karakteristika vozila ovog tipa u svim uslovima na putu.

Ponuđeni motori u Evropi su u dve verzije Fordovog dizel motora od 2.0 litra Duratorq TDCI, sa 180 konjskih snaga i šestostepenim automatskim menjačem, kao i verzija od 210 konjskih snaga uz isti menjač. Upravljanje je poboljšano novom tehnologijom Adaptive Steering, koja umanjuje napore vozača pri manjim brzinama, što doprinosi smanjenju zaustavnog puta vozila.

Još jedan sistem koji Edge donosi je inteligentni pogon na svim točkovima, koji pojačava oslanjanje i dodir sa podlogom u svim uslovima čime se pojačava osećaj i povezanost vozača sa kontrolom samog vozila. Dodatni sistemi uključuju asistenciju pri parkingu, specijalne sigurnosne pojaseve za putnike u zadnjem delu, koji umanjuju moguće povrede u slučaju nesreće. Posebno značajni su sistemi stabilnosti Roll-Stability i Curve Control koji rade aktivno na prilagođavanju brzine i kočenja, dajući vozaču više kontrole nad vozilom.

Edge je u Ford porodici iznad EcoSport i Kuga modela, dok je predviđen kao direktni konkurent nemačkim rivalima poput BMW X3 i Audi Q5. Finansijski nije sve tako jednostavno, pošto iako Ford, po ceni, Edge uopšte ne zaostaje od konkurencije. Posle cene, još veći problem je u završnoj obradi i enterijeru, jer Edge je dosta elemenata nasledio od skromnijeg Mondea. Sa druge strane, za sličnu sumu novca mnogo više se dobija kupovinom luksuznog Mercedes GLC. Mesto gde vodi glavnu reč, Edge može dobiti u vidu prostora za putnike koji nudi, kao i prtljažnim prostorom gde se nalazi na samom vrhu u svojoj klasi.

N.S.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group