Da li je novi Focus prvi u svojoj klasi

Potpuno novi Ford Focus predstavlja veći, napredniji i nešto lakši model od svog prethodnika, dok takođe, poseduje i daleko manje komplikovan dizajn etnerijera putničke kabine...

Moramo se suočiti sa činjenicama, kada god da novi Focus ugleda svetlost dana, verovatno će predstavljati značajno pojačanje u većini delova sveta, jer je ovaj automobil i dalje jedan od najbolje prodavanih u svojoj klasi, u kojoj konkurencija nije nimalo naivna.

Kompanija Ford nije sebi mogla da priušti bilo kakve greške sa ovim automobilom, s stoga su njeni inženjeri i dizajneri sve na vreme ispravili, čineći novu generaciju daleko boljom od prethodne, fokusirajući se na komfor, tehnologije, bezbednost i kao uvek, vozačku dinamiku. Ovo sve dobro zvuči na papiru, ali, ostaje pitanje, da li su oni u tome zapravo uspeli?

Sudeći prema Džonu Mekliroju, iz Auto Express redakcije, oni su uglavnom učinili da novi Focus postane prava pesmica. On je uočio da je novi kompakt model daleko komotniji prilikom sedenja, čak i pozadi, uprkos tome što je visok gotovo 1,90. Ostatak enterijera je, prema njegovim rečima, veoma dobro kreiran, sa mekanim materijalima na gornjim i plastičnim komadima jedino na mestima koja najverovatnije nećete često doticati.

U pokretu, najnoviji Focus model opisan je kao komotan pri niskim brzinama, dok se savršeno snalazi prilikom prelaženja preko rupa i ostalih nesavršenosti na putu. Po pitanju pogonskog sklopa, ovaj automobil testiran je podjednako opremljen 1,5 litarskim EcoBlue dizelašem, matiranim na osmostepeni automatski menjač, kombinacijom koja je takođe pobrala sve lovorike.

Ipak, ono što novi Focus čini da se najviše ističe, jeste njegova šasija, koja, prema ovom testiranju, nevezano sa konfiguracijom sa kojom može doći, predstavlja jedan od automobila sa najboljim upravljanjem u svojoj klasi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group