Chevrolet Corvette Stingray C7

Više slika

Više slika

Prošlo je vreme kada su Amerikanci dolazili sa zastarelom tehnologijom. Sada dolazi potpuno nova Korveta sa ekonomičnim V8 motorom i sedmostepenim manuelnim menjačem.

Ševrolet Korveta dolazi u jednom potpuno novom izdanju, imajući u vidu sve što se do sada znalo za američke sportske automobile. Nova Korveta Stingray je sada opremljena potpuno novim sistemima, koji pre svega utiču na ekonomičnost i nivo zagađenja. U Evropi podaci poput 279 grama CO2 po kilometru ne znače uopšte mnogo i neće puno smanjiti cenu vozila, ali za jednog trkačkog Amerikanca to je potpuna revolucija.

Stingray je najjači standardni model koji dolazi pod amblemom Korvete. Motor LT1 V8 od 6.2 litra je potpuno redizajniran i sada stvara 466 konjskih snaga pri 4,600 obrtaja po minuti. Prvi je model Korvete u istoriji, koji do 100 kilometara na čas stiže za 4 sekunde. Maksimalna brzina, po podacima dobijenim iz Korvete, iznosi 292 kilometra na čas. Svakako deluje da je maksimalna brzina još veća, pošto Stingray do 250 kilometara stiže za neverovatno kratko vreme. Utisak može i da zavara, jer sve deluje mnogo brže uz jedinstven zvuk koji dolazi iz ogromnih Korvetinih izduvnih sistema.

Ceo automobil je dobio novo lice. Unutrašnjost je osvežena, dok luksuzna instrument tabla ne zaostaje ni za jednim konkurentom. LCD ekran od 8 inča u centralnom delu, okružen je sa tri analogna merača brzine, goriva i temperature. Podešavanjima se mogu odrediti tri nivoa performansi: Sport, Tour ili Track opcije. Tour profil stavlja naglasak na multimediju i zabavu u toku vožnje, dok su Track i Sport rezervisani za agresivniji stil vožnje. Svaki od profila se može dodatno podesiti i prilagoditi vozaču. Sedišta nude izrazito nisku poziciju za vozača i značajno su veća u odnosu na modele koji se nalaze u evropskim automobilima.

Iako izuzetno zabavan model, sa najnovijim tehnologijama i standardnom opremom koja je nedostižan san za mnoge evropske modele, cena od 125,000 evra za Korvetu Stingray će sigurno odbiti mnoge. Dodatnih 3,000 evra je potrebno odvojiti za kabriolet verziju, što je ipak obaveza za svaku pravu Korvetu.

N.S.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group