Cadillac dodaje najnoviji CT6 Plug-in model

Više slika

Više slika

Kompanija Cadillac dodala je svom CT6 sedan opsegu novu priključnu varijantu pogonskog sistema...

Novi sistem daleko više nego duplira efikasnost goriva konvencionalnog pogonskog slopa koji je u ponudi sa regularnom linijom. CT6 PLUG-IN preuzima sve prednosti fabričkog modela i njegove lagane struktrure kako bi stvorio unikatnu formulu prestižne limuzine.

"Ovo je prvi CT6 model sa svim tehnološkim inovacijama, što ga čini idealnom platformom za brend Cadillac kako bi ponudio svojim kupcima prvi priključni model", izjavio je predsednik kompanije Džon de Ničen. "Sa CT6 modelom, Cadillac model predstavlja novu formulu prestižnog luksuza. Napredni priključni sistem predstavlja ključni dodatak, pružajući kombinaciju izuzetne ekonomičnosti potrošnje goriva i veoma veliki prelazni opseg."

CT6 PLUG-IN je dizajniran kako bi svojim korisnicima isporučio potpuno električnu vožnju u svakodnevnim prilikama, dok istovremeno pruža efikasnost omogućujući maksimalnu snagu iz motora i baterija pri velikim brzinama i velikim opterećem, čak i onda kada energija dolazi isključivo iz baterije.

Najnoviji projekat čuvenog američkog brenda preuzeo je već dokazane baterijske tehnologije kompanije General Motors. Pakovanje litijum-jonskih baterija od 18,4 kWh smešteno je između zadnjeg sedišta i gepeka. Baterijski sistem se sastoji od 192 prizmatične ćelije, koje koriste poslednju generaciju gorivnih ćelija koje se mogu pronaći u GM vozilima.

Potpuno električni performans jeste jedna od ključnih karakteristika koja se uzima u razmatranje kod vlasnika priključnih i EV modela. Cadillac CT6 PLUG-IN model kombinuje potpuno nove tehnologije električne transmisije na zadnjoj osovini sa eksluzivno dizajniranim motorm koji pruža glatko, veoma snažno ubrzanje. 

CT6 PLUG-IN poseduje iBooster i program elektronske stabilnosti smeštene u hibridno električno vozilo, kako bi ga konstantno dopunjavali prilikom kočenja i obezbedili maksimalno obnavljanje energije kombinovano sa redukovanjem kočionog traga i popravljanja ekonomičnosti goriva tradicionalnim regenerativnim sistemima. Uz sve ove pogodnosti, ovaj kombinovani sistem stvara 335 ks i 586 Nm obrtnog momenta.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group