Bugatti isporučio poslednju jedinicu svog ručno kreiranog Centodieci modela

Svakako je svaki Bugatti poseban, ali Centodieci je još posebniji.

Automobil je najavljen 2019. godine kako bi proslavio svoju 110. godišnjicu i takođe kao omaž modelu Bugatti EB110. Ručno rađeni model možda nema prepoznatljivo ime svojih naslednika, kao što su Veyron i Chiron, ali je to prvi moderni hiperautomobil brenda. To je takođe bilo jedino vozilo proizvedeno kada je italijanski biznismen Romano Artioli još uvek bio na čelu proizvođača automobila, pre nego što je otišao sa Volkswagen akvizicijom brenda 1998. godine.

Najnoviji Centodieci je završen sa blistavom kvarc belom karoserijom sa crnim karbonskim detaljima i mat crnom rešetkom u obliku potkovice. Pažljivi posmatrači će takođe primetiti nijanse Light Blue Sport na kočionim čeljustima i na zadnjem krilu, znak prvom Bugatti EB110, koji je završen u Bugatti Blue. Plava nijansa se prenosi u unutrašnjost, gde prekriva sedišta, panele vrata, centralnu konzolu i krovnu oblogu.

Jednako lep je i 8,0-litarski turbo motor koji proizvodi 1.600 ks. Njegov vlasnik može da pokrene automobil sa mesta do 100 km/h za samo 2,4 sekunde i postigne elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 386 km/h.

„Ovaj automobil je dizajniran da obeleži model za koji smatramo da duhovno označava početak trilogije: EB110 je uspostavio formulu za Veyron i Chiron“, rekao je predsednik Bugatti kompanije, Kristof Pioson.

„Iako su razdvojeni decenijama, ovi automobili su bezvremenski u svojoj privlačnosti i posvećenosti promenljivim očekivanjima performansi i sposobnosti. Sada zatvaramo ovo poglavlje naše ere izgradnje karoserija koja je počela sa Divo3 2018. godine, ali legenda EB110 i Centodieci će zauvek ostati deo Bugatti istorije."

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group