Bugatti Chiron Super Sport - Ekskluzivne karakteristike maksimalne performanse

Kompanija Bugatti potpuno je oduvala svet automobila kada je 2019. godine oborila rekord za proizvodne modele svojim Chiron Super Sport čudovištem, koje je tada razvilo brzinu od 490 km/h...

Međutim, baš kao i Chiron Pur Sport model orijentisan na upravljanje, koji je izašao prošle godine ističući da Bugatti ima dosta toga da ponudi pored brzine na pravoj liniji, 300+ model se odrekao obilja luksuza i prefinjenih karakteristika kako bi isporučio maksimalnu brzinu koja se od pomenute serije očekuje.

Međutim, za sve one koji ne žele da se odreknu moći i performansi Super Sport 300+ modela, ali takođe, nisu spremni da prave kompromise vezano za luksuzne karakteristike predstavljene na "regularnim" Chiron modelima, na scenu stupa novi Super Sport.

U suštini, Super Sport obećava najbolje iz oba sveta, fizički definisane performanse, ali bez odricanja od bilo čega vezanog za komfor. Svako kome ovo zvuči previše uzbudljivo mora da izdvoji 3,2 miliona evra, plus da plati poreze kako bi sebi priuštio jedan od svega šezdeset modela koje će kompanija Bugatti kreirati.

Ovo čini Super Sport duplo boljim od 300+ generacije, koja je donirala svoju aerodinamičnu karoseriju, uključujući i produženi repni deo kako bi pomogao prilikom generisanja dovoljne sile potiska i koji poseduje mogućnost uvlačenja i postavljanja u više pozicija u Top Speed modu radi zadržavanja adekvatne stabilnosti.

Kružni otvori inspirisani Bugatti EB110 modelom na prednjim branicima i duple izduvne grane pozadi, takođe inspirisane superautomobilom iz devedesetih, preneti su sa 300+ serije, dok petograke Y aluminijumske felne dolaze kao ekskluzivna ponuda u Super Sport modelima. Ovi točkovi ne izgledaju loše, daleko od toga, ali su za sve one koji žele nešto drugo u ponudi i opcioni magnezijumski Pur Sport modeli.

U enterijeru putničke kabine, umesto sportskih alkantara delova, možemo naći 300+ Pur Sport paket, koji kupcima donosi polirani aluminijum, obilje kože i luksuzne karakteristike namenjene kontinentalnim putovanjima visokih brzina, kako navode iz kompanije Bugatti.

Moguće je primetiti da je 300+ nedostaje iz imena novog Bugatti modela, a za to postoji dobar razlog. Super Sport možda poseduje isti 1.578 ks snažni motor sa 1.600 Nm obrtnog momenta, u Bugatti kvad turbo W16 postavci, baš kao i u slučaju rekordera, radije nego 1.480 ks i 1.600 Nm obrtnog momenta kao kod regularnih Chiron jedinica, ali ovoga puta je brzina elektronski ograničena na 440 km/h, posebno zbog bezbednosti i homologacije.

Pored potencijalnog gubitka brzine koji se odnosi isključivo na rat između francuske linije i Koenigsegg Agera modela skandinavskog proizvođača, kao i njihovih vozača u Monaku za kockarskim stolom ili u nekom dvorcu na elitnom auto događaju, novi model će definitivno biti daleko bolji za vožnju, posebno zbog svega što ga čini bezbednijim i stabilnijim pri brzinama manjim od sumanutih 480 km/h, tako da su inženjeri francuskog brenda bili u mogućnosti da svoj fokus prebace u kreiranje guma i vešanja koji mogu biti podobniji brzinama realnog sveta.  

Na kraju, tu je i velika količina performansi namenjena pravoj liniji, dosta boljih od regularnog Chiron modela zahvaljujući dodatnoj snazi. Bugatti tvrdi da Super Sport može dostići 200 km/h u roku od 5,8 sekundi i 300 km/h za 12,1 sekund. U poređenju sa Chiron linijom ukupne cifre ubrzanja bolje su za 7%, što je svakako veoma impresivno poboljšanje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group