Popularni superautomobil postao je još moćniji...
Chiron polako postaje brend za sebe, jer sada postoji toliko verzija da ih je jako teško pratiti i sve zapamtiti. Bugatti je ponovo odlučio da donese neke promene i novine na već ponzati Chiron model, pa ga je unapredio , ojačao, ali i dodao nove karoserijskee detalje koji poprilično osvežavaju izlged automobila.
Prva stvar koja je promenjena, odnosno unapređena na vozilu, jeste moćni 8.0 litarski W16 motor koji i dalje proizvodi 1500 KS, ali sada je broj obrtaja sa 6700, povećan na 6900, što dovodi do većeg ubrzanja i veće maksimalne brzine.
Promene na menjaču uključuju novi i bolji prenosni sistem, koji pozitivno utiče na isporuku snage i reakciju motora. Šasija takođe posedue značajne nadogradnje, uključujući 65% čvršće prednje opruge i 33% čvršće zadnje opruge. Unapređeni Chiron vozi se na lakšim Aero točkovima, dizajniranim da poboljšaju aerodinamiku i ventilaciju kočnica. Felne su obučene posebnim Bugatti Sport Cup 2 R gumama razvijenim od Michelin-a, veličine 285/30 R20 napred i 355/25 R21 pozadi.
U odeljenju za kočenje, Bugatti se odlučio za nove titanijumske pločice kočnica i lakše diskove koji zajedno sa lakšim legurama čine Chiron P 42 kilograma lakšim od običnog modela.
Bugatti je promenio i Chironovu spoljašnjost, pri čemu je novi model dobio aerodinamički optimizovanu prednju masku sa većim usinicima, većom rešetkom i novim razvodnikom, a svi novi delovi izrađeni su od karbonskih vlakana.
Bugatti će od druge polovine 2020. godine proizvoditi samo 16 Chiron Pur Sport modela i to će biti zvaničan naziv unapređenog modela, a svaki će imati cenu od 3,2 miliona evra.