Brabus #1 uvodi Smart u novu eru performansi

Više slika

Više slika

Svet je imao priliku da po prvi put izbliza vidi novi Smart #1 Brabus model, koji je zvanično debitovao u formi automobila sa volanom na desnoj strani tokom International Electric Mobility Showcase 2023 sajma u Kuala Lumpuru...

U metalu, nova i vruća saradnja između kultnog, luskuznog brenda Brabus i kompanije Smart, veoma je zadivljujuća i dopadljiva u najmanju ruku, ali se, kada se radi o eksterijeru, uglavnom sve svodi na dvotonski tretman, koji kombinuje mat sivu boju karoserije sa Laser Red krovnom konstrukcijom i crnim akcentima. Međutim, pored ove prilično zadivljujuće kombinacije boja, Brabus #1 model je po svim računicama prilično suzdržano vozilo, posebno kada se uporedi sa prethodnim radovima slavnog nemačkog tjunera.

Glavna razlika između Brabus izdanja i standardnog Smart #1 modela jeste njegova suptilna oprema za karoseriju, koja dodaje prednje vazdušne zavese, dva dodatna usisnika vazduha iznad prednje maske, dublji zadnji branik i diskretni krovni spojler.

Takođe prilično istaknuti stoje i dramatični devetnaestoinčni dvotonski, srebrno/crni točkovi, opremljeni 235/45R19 Dunlop Sportmaxx gumama, koji su na prvi pogled možda i najistaknutija naznaka različitosti između standardnog i Brabus automobila. Međutim, oni poseduju identične specifikacije guma kao i bazni modeli, ali su one u ovom slučaju smeštene ispred suptilno kolorno koordinisanih kočionih čeljusti.

Za pokretanje Smart #1 Brabus modela zadužena su dva električna motora na svakoj osovini, što ovu liniju čini 4x4. Kombinovano, ova dva agregata Brabus #1 modelu pružaju impresivnih 422 ks i 543 Nm obrtnog momenta. Ovo je za 150 ks i 200 Nm obrtnog momenta više od #1 Premium modela, sa kompanijom Smart koja tvrdi da Brabus izdanje dostiže stotku za 3,9 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Baterijska konfiguracija Brabus izdanja prati onu koju kupci mogu pronaći na #1 Premium seriji, odnosno baterijsko pakovanje dobro za 66 kWh. Sa dodavanjem drugog motora, naspram zadnje montiranog u Premium modelima, opseg Brabus verzije prirodno je pao sa 440 kilometra na 400 kilometara između dva punjenja, što se ipak može smatrati itekako impresivnim posebno kada se u obzir uzme dodatna konjaža koju Brabus poseduje naspram standardnog automobila. Performanse punjenja takođe ostaju iste, sa mogućnošću povezivanja sa DC punjačima pri istom kapacitetu do 150 kW snage.

Unutar putničke kabine kvalitet Brabus #1 modela prirodno je uz pomoć premijum materijala podignut na viši nivo, ali baš kao i u slučaju eksterijera, uprkos upotrebi različitih kombinacija boja, veoma je teško primetiti bilo kakve fundamentalne promene. Naravno, ovo nipošto nije loša stvar, jer standardna varijanta već poseduje prilično pristojnu putničku kabinu u startu, ali pored crvenih pojaseva za vezivanje, izvezenih naslona za glavu i sportskih pedala, malo toga još može razdvojiti ovu varijantu od regularne.

Glavne karakteristike Brabus modela predstavljaju sedišta i upravljač obložene alkantarom, ali čak i u ovom slučaju pomenuti segmenti poseduju iste ključne dizajnerske crte kao i oni u modelima nižih specifikacija, razlikujući se jednostavno upotrebom premijum materijala i Brabus oznaka. Stoga, iako Smart Brabus #1 poseduje nešto više sportskih karakteristika i luksuznih materijala, njegova glavna razlika u odnosu na standardne modele zasniva se na dodatnom motoru koji se nalazi između prednjih točkova, ali na koji način se ova dodatna snaga i agilnost prenose na drumove ostaje da vidimo u skorijoj budućnosti.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group