Uprkos činjenici da je ograničena na svega 700 modela širom sveta, ali i ceni koja je duplo viša od regularne verzije ovog automobila, M4 GTS serija je rasprodata nedugo nakon svog pojavljivanja.
Sada firme koje se bave poslovima modifikacija dolaze sa svojim doradama ovog nemačkog kupea orijentisanog ka trkačkim stazama. Među prvima koji su radili na ovom automobilu se nalazi kompanija G-Power, vodeći tuning brend svih BMW modela i osim običnog čipovanog usavršavanja, ova firma je, kako bi podigla snagu ove mašine sa 500 ks na zavidnih 615 ks, morala da napravi bezbroj izmena koje se tiču njenog mehaničkog sklopa.
Turbo punjači, koji se inače koriste u trolitarskom i šestocilindričnom motoru, nisu dovoljno jaki da bi pružili toliku snagu, tako da su inžinjeri kompanije G-Power morali vrlo precizno da podese točkove turbina i njihova ležišta. Pored toga im je, kako bi ublažili pritisak, bio potreban izduvni sistem mnogo slobodnijeg protoka vazduha, tako da je odluka pala na ugradnju cevi bez katalizatora, kreiranih od nerđajućeg čelika.
Ovi dodaci su potom spojeni sa obaveznom čipovanom mapom, koja je došla u formi Bi-Tronik 2 V3 opreme, uz pomoć koje je kao konačni rezultat točkovima isporučeno 615 ks. Obrtni momenat je ovim putem takođe drastično povećan sa 600 na 760 Nm.
Sve ovo jednostavnije rečeno znači da kada je aktivna startna kontrola, model M4 GTS, za čiju je modifikaciju bila zadužana kuća G-Power, iz mesta do sto kilometara na čas stiže sprintom od ravno 3,6 sekundi i nastavlja dalje do maksimalnih 320 km/h, zahvaljujući uklanjanju njegovog fabričkog limitera brzine.
Tuning kompanija uz svoj model takođe nudi i komplet ultralakih ojačanih točkova od 21 inča, dok su svim vlasnicima, koji ne žele previše da se opterećuju sa performansama motora, obezbedili modele koji su samo čipovani i dolaze sa više nego solidnih 575 ks i 740 Nm obrtnog momenta.
N.Đ.