BMW i novi električni i7 na zimskim testovima u Švedskoj

BMW je objavio zvanične fotografije na kojima je predstavio kamuflirane prototipe svojih predstojećih potpuno električnih i7 modela, nastalih tokom zimskog testiranja u Švedskoj...

Minhenski proizvođač sugeriše da će i7 biti prvi potpuno električni luksuzni sedan na svetu, što zvuči kao prilično odvažna tvrdnja. Najveći konkurent na tržištu predstojećoj BMW i7 seriji jeste Mercedes-Benz EQS koji se već nalazi u prodaji nakon svoje aprilske premijere, za koji njegov brend tvrdi da je pionir u polju. Međutim, tu su još i Audi e-tron GT i Lucid Air, koji su takođe električni sedani, ali ih dužina manja od pet metara postavlja nešto bliže manjem Mercedes-Benz EQE, Audi A6 tron i BMW i5 triu.

Prototip koji možemo videti bio je u žiži javnosti nekoliko puta, tako da ništa novo i iznenađujuće nije predstavljeno ni ovoga puta. Crna kamuflaža sa belim obrascima ipak ne može sakriti proporcije modela sa dugačkom haubom i izdašnom bazom točkova, karakteristikama koje deli sa sledećom geeneracijom BMW 7 modela.

Po pitanju dizajnerskih detalja, važno je napomenuti da će novi modeli imati nisko pozicionirane farove i veliku masku, koja će u slučaju električnih izdanja biti potpuno zatvorena. Branik poseduje uske usisnike vazduha, dok su hauba i profil nove linije daleko skulpturniji od trenutnih 7 Series izdanja, održavajući prepoznatljive elemente kao što je Hofmeister-Knick dizajn C stubova.

Prototip je proveo dugo vremena na smrznutim površinama i snegom prekrivenim putevima u zimskom test centru kompanije BMW u Arjeplogu, koji se nalazi na svega nekoliko kilometara udaljenosti od Arktičkog kruga. Ovde su inžinjeri testirali vožnju, vešanje, upravljanje, kočioni sistem, vozačku dinamiku i stabilnost vozila. U klasičnom BMW maniru, cilj je bio da se podigne balans između sportskog duha i vozačkog komfora, dok će naravno, svaka varijanta 7-Series / i7 modela posedovati potpuno različite postavke pogonskih sistema.

i7 će koristiti petu generaciju BMW Drive tehnologije koja je debitovala sa iX modelima. Kompanija nije otkrila specifikacije električnog pogonskog sklopa ovog modela niti njegovog baterijskog pakovanja, osim da ima kombinovanu WLTP energetsku konzumaciju od 22,5-19,5 kWh/100 km bazirano prema trenutnim merenjima. Radi poređenja, bitno je naglasiti da Mercedes-Benz EQS 450+ poseduje nešto nižu energetsku konzumaciju od 19.8 – 15.8 kWh/100 km, ali on po svemu sudeći poseduje i dosta aerodinamičniji oblik.

Bavarski brend potvrdio je da će njihov novi električni sedan biti predstavljen tokom sledeće godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group