BMW 7-SERIES 2013 FACELIFT

Nakon zvaničnog debija nove generacije BMW serije 7 koji se dogodio pre četiri godine, BMW je predstavio osveženu verziju svoje vodeće limuzine. Kada čujemo reč facelift, obično mislimo na stilsko potkresivanje, što važi i za najnoviju seriju 7, ali ne u  tako velikoj meri. S druge strane, postoji mnogo više promena koje je doživela serija 7, ali se one ne vide jer su skrivene ispod tela ove luksuzne limzine.

Spolja, najočiglednija promena odnosi se na nove LED farove sa korona prstenovima, koji su u pratnji modifikovane rešetke hladnjaka sa devet letvi umesto prethodnih 12, na redizajnirani branik, nove indikatore pravca koji su smešteni u retrovizorima i tanku hromiranu lajsnu koja spaja zadnja stop svetla.

U unutrašnjost, modela za 2013. godinu donosi novodizajnirana kožna prednja sedišta, novi Bang & Olufsen audio sistem od 1,200 w i zadnja sedšta sa opcioni paketom zabave sa 9.2-inčnim monitorima. Pored toga, BMW je dodao svoj novi prilagodljivi, digitalni instrument displej koji omogućava vozaču da bira između četiri različita moda.

Ispod haube, Bavarski brend je uveo nove dizel agregate i osvežene već dobro poznate agregate. Takođe uveo je 8-stepeni automatski menjač kao standard u celom opsegu. 

Novi motor koji će debitovati sa osveženim modelom serije 7 je BMW-ov novi 3,0-litarski šestocilindrični agregat sa tri trubo punjača koji je prvi put viđen u modelu M550d xDrive. S pogonom na svim točkovima dolazi verzija 750d xDrive, dizel jedinica koja je je deklarisana na 375KS i 740Nm, što omogućava ovom modelu da od nula do 100km/h ubrza za samo 4.9 sekundi i da postigne maksimalnu brzinu od 250km/h. BMW navodi da je kombinovana potrošnju goriva ovog modela 6.4lt/100km, sa emisijom CO2 od 169 g/km.

U Evropi i drugim odabranim tržištima širom sveta, kupci imaju još dve opcije, verziju 740d sa 3.0-litarskim rednim šestocilindričnim dizel agregatom od 309KS i verziju  730d sa 3.0-litarskim šestocilindričnim dizel agregatom od 255KS.

Benzinski motor izbori uključuju verziju 760i sa 6.0-litarskim V12 Bi-Turbo agregatom od 537KS, 750i sa revidiranim 4.4-litarskim V8 turbo agregatom od 444KS i 650Nm i 740i koji dobija novi 3.0-litarski tvin-turbo agregat od 315KS i 450N obrtnog momenta. Na pojedinim tržištima, BMW će ponuditi i verziju 730i sa svojim klasičnim 3,0-litarski rednim šestocilindričnim agregatom sa prirodnim usisavanjem vazduha koji će razvijati 255KS i 310Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.600 obrtaja u minuti.

Poslednje, ali ne i najmanje bitan, je novi verzija  ActiveHybrid7, u kojoj 4.4-litarski tvin-turbo V8 od 408KS (465KS sa električnim motorom), zamenjuje 3.0-litarski redni šestocilindrični turbo agregat od 315KS, koji radi zajedno sa elektro motorom od 54KS. Kombinovana snaga sistema je u 350KS sa maksimalnim obrtnim momentom od 500Nm. BMV kaže da novi  ActiveHybrid 7 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,7 sekundi, dok je prosečna potrošnja goriva 6.8lt/100km i emisija CO2 158 g/km . Stari ActiveHybrid7 sa V8 motorom možda jeste bio malo brzi sa ubrzanjem od 0 do 100km/h za 4.9 sekundi, ali je takođe bio manje efikasan, sa prosečnom potrošnjom goriva od 9,4lt/100km i emisijom CO2 od 219 g/km.

Svi novi modeli serije 7 će dobiti novo ogibljenje, uključujući samo-nivelisanje i zadnje vazdušno ogibljenje kao standard. U SAD-u, BMW će ponuditi na benzinski pogon verzije 740i/Li, 750i/Li, 760i/Li i ActiveHibrid7, čija bi prodaja trebalo da počne kasnije tokom leta.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group