Audi RS6 i RS7 modeli dobijaju nova izdanja performansi sa više snage i manje kilaže

RS6 Avant i RS7 Sportback modeli imaju i više nego dovoljno snage, ali to nije sprečilo kompaniju Audi da predstavi njihova nova izdanja performansi...

Spremne za premijerno predstavljanje 8.decembra sa cenom od 135.000 evra u Nemačkoj, nove verzije ovih modela stižu opremljene poboljšanim četvorolitarskim V8 motorom koji poseduje duže turbo punjače i pojačan pritisak. Zahvaljujući ovim promenama, motor razvija dodatnih 30 ks i 50 Nm obrtnog momenta.

Ova dodatna snaga jedinicama podiže izlaz na više nego impresivnih 621 ks i 850 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da omogući modelima ubrzanje do stotke iz mesta za 3,4 sekunde, što je za 0,2 sekunde bolje u poređenju sa njihovim standardnim varijantama.

Oba automobila opremljena su RS Dynamic paketom koji dodaje dinamičko upravljanje na svim točkovima, zadnji quattro sportski diferencijal i maksimalnu brzinu podignutu na 280 km/h. Kupci koji tragaju za još više performansi mogu se opredeliti za RS Dynamic Plus paket, koji uključuje karbonsko keramički kočioni sistem koji je lakši za 34 kilograma u poređenju sa njegovim čeličnim pandanom. Opcioni paket takođe povećava maksimalnu brzinu, ali u njegovom slučaju ona iznosi 305 km/h.

Poboljšanja performansi ne završavaju se ovde, jer oba modela izostavljaju tešku izolaciju, tako da vozači mogu daleko bolje čuti svoje V8 mašine duplih turbo punjenja. Ova promena dovela je do smanjenja težine za osam kilograma, što je dovelo toga da RS7 modeli performansi stignu sa ’svega’ 2.035 kilograma, odnosno sa 2.090 kilograma u slučaju RS6 Avant automobila.

Sa druge strane, tu je i novi samozaključavajući centralni diferencijal koji je lakši i dosta kompaktniji, radi poboljšanja vozačke dinamike. Upravljački sistem je takođe unapređen kako bi bio još precizniji, dok je osmostepena automatska transmisija sada zadužena za isporuku bržeg prenosa.

Po pitanju stila, ovi modeli performansi stoje na dvadeset i jedan inč velikim aluminijumskim točkovima, koji poseduju desetokraki dizajn. Kupci se takođe mogu opredeliti za dvadesetdvoinčne točkove koji su dostupni u različitim finišima, od mat crnih, do mat zlatnih i stižu sa dizajnom inspirisanim motosportom, zaduženim za potpomaganje pri hlađenju kočnica. Štaviše, svaki od poslednjepomenutih kompleta lakši je za oko pet kilograma od standardnih dvadesetdvoinčnih točkova sa kojima standardni modeli stižu.

Prednosti ovih točkova ne završavaju se sa kočionim hlađenjem i smanjenjem kilaže, jer dolaze sa novim Continental Sport Contact 7 pneumaticima, za koje Audi tvrdi da poseduju bolje prijanjanje na vlažnim i suvim putevima, nude kraće kočiono rastojanje i poboljšavaju upravljanje.

Kupci takođe mogu pronaći revidiranu paletu boja, koja sada uključuje mat i metalik Ascari Blue tonove, kao i mat Dew Silver nijansu. Modeli takođe mogu dobiti i mat sive eksterijerne akcente, iako će biti dostupan i paket u mat tonu ugljeničnih vlakana. 

Unutar putničke kabine, tradicionalni crveni i sivi akcenti dobijaju nove plave opcije. Prilikom njihovog izbora, kupci mogu pronaći kontrastne plave šavove na volanu obmotanom alkantarom, patosnicama i centralnoj konzoli. Ovim kombinacijama priključeni su plavi sigurnosni pojasevi i perforirana Valcona kožna sedišta sa plavim kontrastnim šavovima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group