Audi predstavio osveženi A8

Nakon nekoliko tzv. teasera Audi je napokon skinuo veo sa osvežene verzije modela A8, odnosno S8. Kako se i očekivalo promene se prvenstveno odnose na manje modernizacije dizajna, odnosno mogli bi reći da je A8 prošao kroz manje evolutivne promene, a slično je i sa opremom i motorima...



Pre svega vredi spomenuti izmenjene branike, masku motora, izraženije linije poklopca motora i sl. Što se tiče svetala kupci modela sa V8 motorima će dobiti standardna LED svetla, dok će u opcionoj opremi biti dostupna tzv. Matrix LED rasveta sa 25 zasebnih LED koje se mogu paliti, odnosno gasiti nezavisno, odnosno pružati optimalnu rasvetu prema uslovima na putu. Audi takođe uvodi i tzv. sekvencijalno osvetljene LED migavce sa 18 LED dioda u prednjim i 24 u zadnjim svetlima.

Pozadi se primećuju nova, tanja LED svetla, novi branik sa dva završetka izduvnih cevi i još nekoliko manjih ukrasnih detalja. Audi takođe kaže da će kupci ovog automobila moći da biraju između dvanaest dostupnih boja, od čega je pet novih, a veličina felni se kreće do 21 cola.

U unutrašnjosti se nalaze nova prednja sedišta sa masažnom funkcijom, a u modelima A8 i A8 L se mogu opciono naručiti i posebna električno podesiva zadnja sedišta. Popis ostale standardne i opcione opreme je poduži, a naglasak je naravno na visokom nivou sigurnosti (unapređeni sistemi upozorenja za nenameran prelazak u drugu traku, head-up zaslon i Night vision Assist) i na modernom i naprednom infotainement sistemu, dok celu sliku interijera zaokružuju kvalitetni materijali, visoki stepen ergonomije i mnogi ukrasni detalji. 

Na evropskim tržištima ovaj model će biti dostupan sa benzinskim 3.0 TFSI 310 HP (228 kW) i 4.0 V8 TFSI bi-turbo 435 HP (320 kW) kao i dizel 3.0 TDI 258 HP (190 kW) i 4.2 V8 TDI 385 HP (283 kW). A8 L W12 quattro će pokretati 6.3 500 HP (368 kW), a S8 4.0 V8 TFSI 520 HP (380 kW).

U ponudi će se nalaziti i A8 Hybrid sa hibridnim pogonom, koji čine benzinski 2.0 TFSI, električni motor i litijum-ionske baterije, ukupne snage 245 KS (180 kW) i najvećeg obrtnog momenta od 480 Nm. Benzinski motor  je zadužen za pokretanje prednje, a električni zadnje osovine. Električna autonomija iznosi 3 km za vreme kojih može dostići najveću brzinu od 100 km/h. 

Inače, prosečna potrošnja tog modela iznosi 6,3 l/100 km, dok je najštedljiviji model u ponudi 3.0 TDI sa 5,9 l/100 km, a "najžedniji" je A8 L W12 sa potrošnjom od 11,7 l/100 km. Najveća brzina je ograničena na 250 km, dok će do 100 km/h najbrže ubrzati S8 za 4,2 sekunde.

Prve isporuke u Nemačkoj kreću ove godine, a cena počinje od 74.500 Eura.

O.R.



Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group