Audi oživljava Horch ime kao direktnog rivala Mercedes-Maybach modelima

Poreklo nemačkog brenda Audi daleko je komplikovanije od svih ostalih proizvođača na svetu...

Početkom dvadesetog veka, inžinjer imena August Horš, osnovao je Horch i Audiwerke kako bi kreirao luksuzne automobile. Dva druga proizvođača, DKW i Wanderer, sjedinili su se tokom 1932. godine i formirali Auto Union, brend koji je kasnije postao Audi kakvog danas poznajemo.

Ime Horch predstavlja veoma važan deo istorije kompanije Audi, ostajući brend koji će nadalje biti zadužen za kreiranje vrhunskih limuzina, direktnih rivala linijama Mercedes-Maybach i njihovim ultra-premijum ponudama. Prvi Audi model moderne ere koji će nositi A8 L Horch, dolazi iz serije razvijene posebno za kinesko tržište.

Audi A8 L Horch će zvanično biti predstavljen pred njegov javni debi sledećeg meseca na 2021 Guangzhou Auto Show sajmu automobila. Baš kao i novi Mercedes-Maybach S-Class, Audi A8 L Horch kupcima nudi daleko više prostora unutar putničke kabine, zajedno sa brojnim drugim poboljšanjima u poređenju sa standardnim modelom.

Sa dužinom od 5,45 metara, novi Audi A8 L Horch dobija čitavih 13 centimetara više, dok ova produžena šasija pruža dodatni prostor zadnjoj sekciji putničke kabine. Pored specijalnih Horch oznaka, novi modeli takođe dobijaju i posebne opcije boja sa dvadesetoinčnim poliranim točkovima monoblok stila, koji izgledaju neodoljivo slično onima na Maybach modelima. Digital Matrix LED farovi i OLED štopaljke stižu u standardnoj ponudi.

Unutar putničke kabine, Audi A8 L Horch dobija B&O 3D stereo sistem, mirise ugrađene u enterijer i jonski sistem za pročišćavanje vazduha. Sedišta i paneli vrata poseduju unikatne dijamantske šavove, dok je celokupna putnička kabina opremljena vrhunskim materijalima. Dugačka centralna konzola između dva zadnja sedišta poseduje frižider, držače za čaše, specijalne čaše i prostor za ruku, sa ekranom osetljivim na dodir i kompletom kontrola za podešavanje sedišta.

Ispod haube ove limuzine, nalazi se turbo V6 motor sa 335 ks, kompanije Audi, kome asistira 48 volta snažni srednje hibridni sistem. Međutim, nemački proizvođač će svakako dodati i nešto više pogonskih opcija u ponudu kasnije, ali nažalost za sada ne postoje nikakve potvrde da će ovi prelepi modeli ikada biti zvanično predstavljeni na bilo kom drugom tržištu.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group