Alfa Romeo uskoro po kvalitetu neće moći da se razlikuje od direktnih rivala

Više slika

Više slika

Novi izvršni direktor kompanije Alfa Romeo, Žan Filip Imparato, veruje da je kvalitet Giulia i Stelvio modela sada u ravni sa njihovim nemačkim rivalima…

Imparato je veteran PSA grupacije i zadužen je za vođenje Alfa Romeo poslovanja od strane izvršnog direktora novoosnovanog brenda Stellantis, Karlosa Tavaresa. Kao i Tavares, Imparato traga za mogućnostima smanjenja troškova, što je evidentno zbog činjenice da novo globalno predstavništvo ove marke nije veće od teniskog terena.

Tokom nedavnog intervjua datog Auto News publikaciji, Imparato je govorio o svojoj ljubavi prema brendu Alfa Romeo, navodeći da njegova kompanija želi da po kvalitetu bude ista kao i njeni nemački rivali. Generalni direktor italijanskog brenda sada želi osigurati da svaka sitnica bude u ravni sa konkurencijom.

"Želim da naše unutrašnje poslovanje i vrednosti potpuno približimo našim rivalima u roku od tri do četiri godine", izjavio je. Kako bi ovo izveo Imperato veruje da Alfa mora prodavati svoja vozila makar "jeftino".

"Ne želim ni da vidim nulte kilometre, samoregistrovane modele od strane proizvođača ili dilera, bilo gde, niti bilo kakve uvozno/izvozne manevre."

Krećući se napred, Alfa Romeo targetira kombinovano 45% privatnih prodaja, 45% prodaja u flotama i maksimalnih 10% direktnih prodaja.

Pod čelništvom pokojnog Serđa Marćionea, kompanija Alfa Romeo nastojala je da poboljša godišnje prodaje i pređe cifru od 400.000 vozila. Međutim, isporuke su pale na nižu stopu od 60.000 tokom 2019. i 2020. godine. Nasuprot Marćioneu, Imporato ne želi javno otkrivati svoje prodajne targete, čak i prilikom potvrde petogodišnjeg plana kompanije.

"Neću davati obećanja koja ne mogu ispuniti. Na kraju svake godine mi ćemo obelodaniti program za sledeću", izjavio je generalni direktor.

Ključ ekspanzije kompanije Alfa Romeo predstavlja kreiranje Tonale SUV modela, koji će biti smešten ispod Stelvio linije u njenom opsegu. Imparato je nedavno vratio svoj tim nazad za radni sto nalažući mu da popravi performase priključne hibrid verzije automobila insistirajući da on mora biti dostupan u odličnom stanju od smog početka prodaje. Zbog ovoga, premijera novog modela odložena je i njegova prodaja neće startovati pre juna 2022. godine.

N.Đ.

Izvor: Alfa Romeo

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group