Alfa Romeo predstavlja Giulia i Stelvio Estrema modele

Kompanija Alfa Romeo nastavlja svoje sportsko nasleđe sa Giulia i Stelvio Estrema izdanjima, modelima koji ispunjavaju prazninu između serijskih varijanti i njihovih Quadrifoglio izdanja...

Dostupni širom sveta, Giulia Estrema i Stelvio Estrema bazirani su na Veloce paketu opreme, ali poseduju prednosti najboljih iz opsega, Quadrifoglio automobila. Među svim poboljšanjima nalaze se diferencijal ograničenog proklizavanja i aktivno vešanje, koje čita put i brzo prilagođava amortizere kako bi isporučio najbolje moguće upravljačke karakteristike i brzinu, istovremeno održavajući vožnju komfornom.

Sportska priroda novih modela evidentna je po njihovoj spoljašnjosti zahvaljujući karbonskim detaljima koji su primenjeni na prednjoj masci i retrovizorima, između ostalog. Sa druge strane, dizajneri su ubacili metalik crne detalje, tamne Estrema oznake i crna kočiona klešta sa belim Alfa Romeo gravurama.

Tamni tretman proširuje se na devetnaestoinčne metalik crne točkove, koje možemo videti na Giulia Estrema, dok Stelvio Estrema dolazi sa kompletom od dvadeset i jednog inča. Međutim, Giulia će takođe biti ponuđena i sa opcionim paketom koji dodaje šire kombinacije točkova i guma, radi bolje dinamike vozila i unikatnog izgleda.

Po pitanju boja, kupci mogu potpuno uroniti u mračnu estetiku i poručiti svoje Estrema izdanje u Vulcano Black boji. Kupci koji tragaju za nečim nešto manje zlokobnim, mogu se opredeliti za Alfa Rosso, Alfa White ili Misano Blue tonove.

Sportka tematika nastavlja se u putničkoj kabini zahvaljujući akcentima od ugljeničnih vlakana, koje je moguće videti u Quadrifoglio varijantama. Ovim detaljima priključeni su crna sportska, kožna sedišta, kontrolna tabla u koži i crveni kontrastni šavovi. Druge istaknute karakteristike predstavljaju dvokrilni šiber, punjač za bežično pujenje pametnih uređaja i Harman Kardon audio sistem sa 14 zvučnika.

Kada je reč o opremi, oba modela dolaze sa širokim asortimanom sistema vozačkih asistencija, uključujući aktivnu kontrolu krstarenja, asistenciju prilikom uočavanja mrtvog ugla, upozorenje na prelazak u drugu traku, upozorenje na čeoni sudar i automatsko kočenje u slučaju opasnosti. Kupci takođe mogu dobiti i opcioni Active Assist Plus paket, koji dodaje asistenciju na autoputu, održavanje trake, asistenciju prilikom gužve u saobraćaju i sistem za prepoznavanje znakova na putu. Opcioni paket takođe uključuje sistem za održavanje vozačeve pažnje, inteligentnu asistenciju pri visokim brzinama i aktivnu asistenciju izbegavanja mrtvog ugla sa kočenjem.

Na nesreću, novi dodaci inspirisani Quadrifoglio serijom nisu prošireni na motorni prostor, jer Estrema izdanja dolaze opremljena dvolitarskim turbo četvorocilindrašem, koji razvija 280 ks i 414 Nm obrtnog momenta. Iako je ovo značajno manje u poređenju sa onim što donosi V6 jedinica zapremine 2,9 litara i duplog turbo punjenja iz modela Quadrifoglio, Giulia Estrema ubrzava do stotke iz mesta za 5,1 sekundi, kada je opremljena opcionim pogonom na svim točkovima. Stelvio Estrema, sa druge strane, dolazi ekskluzivno sa pogonom na obe osovine i može stići do stotke za 5,5 sekundi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group