Aero 8 - poslednji GT model kompanije Morgan

Više slika

Više slika

Kompanija Morgan predstavlja svoj novi automobil Aero 8...

Međutim, kao i mnogo puta ranije, britanski proizvođač automobila kreiraće svega osam finalnih primeraka svoje ultimativne verzije automobila.

Aero 8 linija prvi put je predstavljena početkom novog milenijuma, pojavljujući se kao prvi kompletno novi Morgan dizajn, još od šezdesetih godina prošlog veka. Proizvodnja ovih modela završena je pre osam godina, ali je ipak nastavljena 2015. Novi Aero GT, prvi put premijerno možemo videti ovde, a deluje kao da dodaje nove varnice svom imenu i urezuje ga još dublje u istoriju autoindustrije.

Oproštajna Aero GT linija bazirana je na aluminijumskoj arhitekturi, što je prvo odstupanje od tradicionalnog drvenog rama kompanije Morgan, na kojoj su smešteni novi, ručno oblikovani paneli karoserije kreirani od legure metala i aluminijuma. Za GT karoserijera je modifikovana kako bi pojačala silu potiska, dok dodatno možemo videti prednje branike i zadnji difuzor, koji predstavljaju derivate GT3 trkačke verzije sa kojom je Morgan debitovao 2009. godine.

Snaga automobila dolazi iz N62 V8 motora kompanije BMW, matiranog na istih 367 ks, kao i u slučaju regularnog Aero 8 modela, što je dovoljno da katapultira GT do stotke za samo 4,5 sekundi, pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 274 km/h. Zajedno sa novim Plus 8 modelom kreiranim u čast pedeset godina linije, o kome ćemo nešto kasnije, Aero GT model biće posledji Morgan sa unutrašnjim sagorevanjem.

Svih osam primera koji će biti kreirani već su unapred prodati, a kompanija je predstavila cene Aero GT modela, koje startuju od 120.000 dunti, bez uračunatih taksi. Svaki model biće individualno dizajniran u konsultacijama sa glavnim dizajnerom brenda Džonom Velsom i kreiran od strane Special Projects divizije u roku od 8 do 10 nedelja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group