Što se tiče priključnih hibrida, ulazne varijante će kombinovati 1,6 litara velike turbo četvorocilindrične benzice, koji razvijaju 148 ks, sa 109 ks jakim električnim motorom, radi stvaranja kombinovanog izlaza od 178 ks. Vrhunska ponuda ovih varijanti stiže sa istom ovom električnom jedinicom od 109 ks, ali je ona sada uparena sa 1,6 litara velikom verzijom turbo četvorocilindraša koji razvija 178 ks, radi konačnih 222 ks. Obe verzije modela poseduju čist električni prelazni opseg od 50 kilometara, zahvaljujući litijum-jonskom baterijskom pakovanju od 12,4 kWh.
Pored toga, novi Opel Astra modeli dolaze sa 4.374 mm u dužini, što je za četiri milimetra duže od generacije koje menjaju. Oni su takođe širi za 51 mm od starih Astra modela sa 1.860 mm i visoki su 1.470 mm, što je za petnaest milimetara niže u poređenju sa prethodnicima. Opel je takođe produžio i međuosovinsko rastojanje nove linije za 13 mm, na ukupnih 2.675 mm.
Eksterijerni dizajn je potpuno revolucionaran i predstavlja napuštanje starog koncepta, što ga upravo čini nešto sličnijim drugim proizvodima koje Opel trenutno ima da ponudi. Prednji deo nove linije okarakterisan je matrix LED farovima koji su spojeni tankom metalik crnom lajsnom. Tu su takođe i male maglenke, veoma lepo uklopljene u branik. Posmatran sa strane, novi Astra model otkriva crne stubove i krovnu konstrukciju, koji stvaraju izvanredan kontrast i automatski privlače pažnju, baš kao i C stubovi koji su u boji karoserije.
Značajne promene takođe su kreirane i u prostoru putničke kabine, gde se sada nalazi desetoinčni segment instrument satova, zajedno sa desetoinčnim displejom informativno-zabavnog sistema. Automobili nove 2022 Astra linije takođe poseduju trokraki upravljač i mali šalthebl ugrađen u transmisioni tunel. Među ključnim opcijama koje se još mogu pronaći na novim automobilima, nalaze se podižući displej i kamera sa uglom gledanja od 360 stepeni.
Opel za sada još uvek nije objavio cene svojih novih modela iz 2022 Astra linije.
N.Đ.
Izvor: Opel