2015 Volkswagen Golf GTI

Novi Golf 7 GTI garantuje uživanje tokom vožnje na putevima. Ali, kada je u pitanju uživanje na trkačkoj stazi, stvari su malo drugačije...


Ako biste nekom postavili pitanje koja mu je omiljena generacija Golfa GTI, najverovatnije biste dobili odgovor da je to druga generacija. Ipak, na pitanje šta budući kupci mogu da očekuju od novog GTI modela koji će se naći na tržištu u drugoj polovini 2014. godine, možemo reći da će, kao i prethodne generacije, opravdati naziv ,,GTI".

Iako su nove generacije Golfa opremljene sa najnovijom tehnologijom, one i dalje pružaju sjajan osećaj tokom vožnje. Ljubitelji ovog automobila su od kompanije iz Volfsburga zatražili da Golf 7 GTI bude opremljen sa novim LSD diferencijalom, čija se prednost u odnosu na prethodni ogleda kroz povezivanje sa kontrolom stabilnosti, kao i kroz njegovo podešavanje zavisno od vremenskih prilika. Takođe, zahvaljujući njemu svaki točak dobija veliku snagu, tako da ne može doći do proklizavanja. Međutim, problemi nastaju kada sa ovim automobilom pokušate da brzo uđete u krivinu, jer kontrola stabilnosti kvari svu zabavu. Ukoliko pokušate da savladate krivinu pri velikoj brzini, kontrola stabilnosti će se uključiti i usporiti vas. S obzirom na to da većina kupaca GTI modela ne želi običnog Golfa, već automobil sa kojim će moći da uživa na trkačkim stazama, možemo reći da je na tom polju Volkswagen napravio veliki propust.

Enterijer ovog automobila je jednostavan, baš kao i kod većine Golfova. Ipak, kada sednete u njega biće vam jasno da nije reč o običnom Golfu, ali ćete isto tako videti da se njegov enterijer ne razlikuje mnogo od prethodne generacije. Volkswagen nastavlja da bude što jednostavniji kada je u pitanju Golf, a upravo ga je takav način rada i proslavio.

Novi Golf GTI će imati motor zapremine 2.0l i proizvodit će 210ks, ali budući kupci će moći da odaberu i Performance package uz koji dobijaju 10 ks više. Golf 7 GTI od 0 do 100km/h ubrzava za 6.7 sekundi, dok njegova maksimalna brzina iznosi 265 km/h. Potrošnja ovog modela će iznositi 9.5l u gradu i 8.5l na autoputu.

Na putu, Golf 7 GTI je dosta sličan šestoj generaciji, ali je i unapređen. U hvatanju krivina je malo ispred Golfa 6 GTI, odnosno zahvaljujući pomenutom diferencijalu je mnogo precizniji, a i obrtni momenat se itekako primeti. Sedma GTI generacija nije samo bolja po pitanju vožnje, već je tiša i udobnija. Mnogi smatraju da se Golf 7 GTI može porediti sa automobilima kao što su Ford Fokus ST ili Mazda3Speed, ali on je po pitanju kvaliteta mnogo bliži automobila kao što su BMW M3 i Audi A4.

Volkswagen još nije odredio cenu za ovaj model, ali se očekuje da bude slična ceni modela iz 2014. godine. Mnogi su očekivali da će sedma GTI generacija biti najbolja, ali očigledno je da je ona daleko od toga.

A. D. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group