2015 GMC Canyon

2015 GMC Canyon se vratio nakon kratke pauze kako bi povećao konkurenciju u segmentu terenaca...


GMC Canyon nije bio u salonima prethodne dve godine, što je navelo njegove ljubitelje da pomisle da je taj automobil mrtav. Međutim, nije bilo razloga za brigu, jer se GMC Canyon vratio i bolji je nego ikad. S obzirom na to da je enterijer poboljšan i da ima najnoviju tehnologiju, ovo najnapredniji kamionet koji može da se kupi. 

Pre je bila samo jedna generacija GMC Canyona koja se prodavala u periodu od 2004. do 2012. godine. Nikome neće nedostajati 185 ks koje je proizvodio stari motor zapremine 2.9l, jer je novi model opremljen sa četvorocilindričnim motorom zapremine 2.5l koji proizvodi 200 ks. Pored toga, tu je motor sa pet cilindara zapremine 3.7l koji proizvodi 242 ks, kao i 3.6l V6 motor koji proizvodi 305 ks. Šestostepeni automatski menjač je standardan u većini modela, dok se šestostepeni manuelni menjač može pronaći u modelima koji imaju pogon na dva točka. 

Ovaj automobil ,,reži" čak i kada polako vozite, međutim, kada dodate gas ovaj automobil zna povuče. Menjač je gladak i nema problema kada je u pitanju prenos prenosa, a buka koja dolazi od strane vetra je neprimetna do 115 km/h. Odgovor od volana je spor, ali ne mnogo. Vožnja je identična Chevroletu Coloradu, što, iskreno, i ne iznenađuje toliko. Takođe, automobil nije mnogo tvrd kada prelazi preko preko neravnina na putu, a ni njegovo telo se ne ljulja mnogo kada ubrzava.

Kabina ovog automobila je prelepo mesto za sedenje. Mnogo je bolja u odnosu na prethodni model, štaviše može se reći da prenosi atmosferu i osećaj iz GMC Sierre 1500. Instrumentalna tabla je mnogo stilizovanija u odnosu na Colorada, ali to ne znači da je i manje funkcionalna. Ekran od osam inča je lako dohvatljiv i nalazi se u sredini table, a dugmad su dovoljno odvojena od kontrola za klimu. Iako se to ne vidi mnogo sa spoljašne strane, kabina nudi više prostora za noge  u odnosu na Nissana Frontiera (5 cm) i Toyota Tacome (7 cm). 

V6 motor će najverovatnije svi hteti, posebno kada čuju da model sa tim motorom troši 9 litara na 100 kilometara, kao i da može da povuče tri tone. Ne zaboravite model za 2016. godinu koji dolazi sa 2.9l turbo dizel motorom koji troši još manje. 

Nema sumnje da je 2015 Toyota Tacoma njegov najveći konkurent, ali nakon jedanaest godina na tržištu izgleda istrošeno. Naravno tu je i Nissan Frontier, međutim, on izgleda još istrošenije od Toyote. Dobar je kamionet, ali je previše žedan. Na kraju, tu je 2015 Chevrolet Silverado koji je skoro identičan GMC Canyonu, ali je i jeftiniji.

Ovaj automobil je lak za parkiranje, štedljiv je i sigurno je da će pre stati u vašu garažu pre nego Sierra 1500. 

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group