2015 Ferrari 458 Speciale

Veličanstveni Ferrari 458 je prešao na viši nivo...


Ferrari 458 Italia je bio odličan automobil, ali 458 Speciale je dospeo u grupu sa 430 Scuderia i 360 Challange Stradale zahvaljujući poboljšanjima koje je Ferrari uradio na ovom modelu. Ubrzanje kod Ferarijevih modela je uvek bilo dobro, međutim, kod Speciale 458 modela je eksplozivno. Takođe, poboljašni F1 menjač omogućava 20% brže prebacivanje u veće brzine i za 44% u manje. Obrtnometar je veoma teško ispratiti u prve tri brzine, pa je vozač itekako zahvalan crvenim tačkicama koje ga upozoravaju kada da prebaci u veću brzinu. Pored toga, keramičke kočnice od 398 mm napred i 360 mm pozadi su slične kao one na LaFerrari modelu, davajući automobilu veliku zaustavnu moć, a i volan je izuzetno precizan. 

Aerodinamičko fino podešavanje smanjuje otpor i povećava silu potiska. U zavisnosti od brzine, jedan horizontalan i dva horizontalna zakrilca imaju zadak da povećaju protok vazduha pri manjim brzinama, ali i da se podignu kada automobil dostigne brzinu veću od 170 km/h. U kabini, stavke kao što su: pregrade, kožna obloge na vratima, naslon za ruke i centralna konzola su uklonjene iz ovog automobila, čak je i zvučna izolacija je zamenjena lakšim materijalom. Iako Ferrari nastavlja svoju saradnju sa Pirelli gumama, 458 Speciale je opremljen sa Michelin Sport Cup 2 gumama. 

Ovaj automobil nije dobar na putevima, dok je na stazi druga životinja. I dok drugi proizvođači automobila planiraju da isto krenu sa proizvodnjom super laganih modela, Ferarri je uvek bio zabrinut kada je reč o smanjivanju šara na gumama zbog očekivanja da će vozači voziti jako svoje automobile na vlažnim putevima. Ferrari 458 Speciale nudi uživanje koje retko koje auto u istom cenovnom rangu može da pruži, čak i kada se ne koristiti njegov puni potencijal. Ovaj automobil je opremljen stvarima na koje ne biste ni pomislili da vam trebaju kada vozite 458 Italia.

Ferrari 458 Speciale koristi V8 motor zapremine 4.5l koji proizvodi 596 ks, što je 34 ks više u odnosu na standardni 458. Takođe, ovom modelu je potrebno tri sekunde da ubrza 0 do 100 km/h. Veća snaga, manja težina i bolje upravljanje je ono što karakteriše 458 Speciale, koji itekako zaslužuje svoje ime. Ipak, kada provozate 458 Italia i 458 Speciale, shvatate da nema velike razlike kada je u pitanju brzina. S obzirom na to da je ovaj automobil opremljen najnovijom tehnologijom, 458 Speciale je kao ukroćena zver. Naravno, vi možete da isključite sve, ali je onda proklizavanje točkova neizbežno.

A. D.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group