Koje je najbolje mesto da testirate autombil visokih performansi, kao što je Cadillac CTS-V? Naravno, Nürburgring...
Poslednjih desetak godina, Cadillac se polako pomerao od muscle filozodije, i polako se primicao sofisticiranijim automobilima kao što je BMW M5, Audi RS6...
Imaće više snage od odlazećeg modela CTS-V sa 556ks 6.2 V8 motorom, iako veći veličinom, biće lakši zahvaljujući Alpha platformi koja korsiti dodatni aluminijum i druge lagane materijale.
Snaga će se prenositi na zadnje točkove preko nove osmostepene transmisije, ali još uvek se ne zna da li će i sedmostepeni manuelni prenos iz GM-a biti u ponudi.
Poslednji uhvaćeni primerak je zadržao kamuflažu, ali sada se primećuje zadnji spojler koji je integrisan sa gepekom. I dalje se ne zna da li je to proizvodni deo, ali priznajemo da dobro izgleda.
O.R.