Motocikli koje proizvodi Zero Motorcycles sve više počinju da liče na prave motocikle, a ne na električne bicikle kako je to izgledalo na početku.
Dizajn motocikala sve je bolji, a isto važi i za njihovu izradu i komponente koje Amerikanci koriste. Novi Zero SR možda nije lepotan, ali je definitivno znatno privlačniji nego neki stariji primerci ovog proizvođača, koje bismo u luku zaobišli.
Uz baterije kapaciteta 11.4 kWh Zero SR donosi i opcionalno pojačanje od 2.8 kWh koje njegovu autonomiju povećava za 55 km, na ukupno 275 kilometara. To je sada već ozbiljan opseg kojeg se ne bi niko postideo, a dodamo li tome i maksimalnu brzinu od 165 km/h koju mu osigurava elektromotor ekvivalenta 67 KS i 144 Nm, dobijamo motocikl s kojim komotno možemo otići na duže putovanje.
Značajni porast snage modelu Zero SR doneo je 660 amp kontroler koji daje 24% više snage i čak 56% više obrtnog momenta nego kontroler koji je Zero Motorcycles do sada koristio.
Prvi primerci novog Zera SR bi sa proizvodnih traka trebalo da počnu da silaze početkom sledeće godine.
A.N.