Prvi član Sturgis moto kuće slavnih zapravo nije bio čovek rođen u SAD, već Fred Kodlin, nemački specijalista za tjuniranje i prilagođavanje modela koji je nedavno sarađivao sa kompanijom BMW kako bi zajedno predstavili unikatni i specijalno prilagođeni motocikl, baziran na BMW R18 B seriji...
Rezultat mesecima dugog rada, predstavlja redizajnirani motocikl, koji je zahtevao značajnu obradu metala i zadivljujući broj promena. Ono što je kupac dobio njegov tvorac naziva R 18 B Heavy Duty modelom. Kao što je tipično za ovog tjunera, motocikl ne poseduje prednje vetrobransko staklo i stiže sa linijom koja se oštro spušta na zadnjoj strani. Oko zadnjeg točka, linije karoserije sudaraju se sa specijalnim bočnim odeljcima koji formiraju struk motocikla kada se posmatraju odozgo.
Kao dodatak ukupnom estetkom utisku, ovi ostavinski segmenti su takođe u potpunosti funkcionalni, dok se u desnom nalazi kompresor jedinice vazdušnog vešanja. Ovaj sistem podiže i spušta motocikl za manje od jedne sekunde, a uprkos tome što je ovo samo po sebi dovoljno impresivno, ono je pre svega velika pomoć prilikom parkiranja, zbog toga što motocikl legne na skriveno postolje, delujući jednostavno kao da samostalno stoji.