U svoje vreme, XV750 Virago model kompanije Yamaha, predstavljao je pravi dragulj među krstaricama svih oblika i veličina...
Varijanta ovog motocikla japanskog proizvođača iz 1982. godine, napajana je moćnim SOHC V-twin agregatom, dobrim za četiri cilindra i velikih 748 cc. Ova vazdušno hlađena mašina bila je u mogućnosti da stvori 55 ks pri 7.000 rpm, dok njegov obrtni momenat nije bio manji od 65 Nm pri približno 5.750 rpm. Petostepeni menjač ove legendarne linije prenosio je snagu na zadnji točak veličine šesnaest inča.
Dodatno, popularni Yamaha XV750 Virago motocikl prelazio je četristo metara za 13,8 sekundi pri brzini od 150 km/h. Ova mašina imala je maksimalnu brzinu od 178 km/h. Sa druge strane, snaga potrebna za zaustavljanje bila je i više nego dobra, sa singl disk sistemom od 298 mm i kleštima sa dva ventila napred, zajedno sa doboš postavkom pozadi. Imajući u vidu njegove veoma dobre karakteristike, ne predstavlja nikakvo čudo što je ova linija postala legendarna u moto krugovima i nadahnuće moto umetnicima koji žele da kreiraju beprekorna umetnička dela.
Jedan takav primerak predstavlja delo veoma nadarenog francuza Žan Piera Lagardea, koje kao finalni rezultat predstavlja krajnje uglađen model, namenjen isticanju neprikosnovenih mogućnosti voljene Yamaha serije. Ovaj zanatlija udružio se sa kompanijom FCR Oiginal kako bi sandardan zadnji deo rama motocikla zamenili specijalno kreiranom kružnom varijantom, koja sada poseduje LED svetlosne trake duple upotrebne vrednosti.
Nakon što je kompletirao rep svog modela, možemo na njemu videti i izmešten litijum jonsku bateriju, sa predivnim Tuffside sedištem smeštenim iznad rama trokrakog nosača. Prilikom finiširanja radova na zadnjem delu, Lagarde je prebacio inverted viljušku i Tokico kočione rotore sa modela Kawasaki Ninja ZX-10R na svoj unikatni i besprekorni motocikl, kako bi mu dodatno popravio upravljanje i kontrolu.